עגלות משא

עגלות משא משמשות משרדים, מחסנים, מרכזי לוגיסטיקה, מפעלים, עסקים וחברות בתחומים רבים במשק. באמצעותן ניתן לשאת משאות כבדים בצורה נוחה, בטוחה ומסודרת ולסדר אותם באופן המתאים לכם.

באתר בית סנטר תמצאו עגלות משא איכותיות מאלומיניום. האלומיניום הוא חומר עמיד בפני קורוזיה וחלודה, מחזיק זמן רב ולכן מתאים לשימוש במשרדים ובתעשייה. כדאי לציין בנוסף את המראה הסטרילי והנקי שלו ואת היכולת לנקות אותו בקלות בעת הצורך.

יש לבדוק את המאפיינים של כל עגלת משא ולבחור את המוצר שעונה על הצרכים המקצועיים והטכניים שלכם. הפרמטר המשמעותי והחשוב ביותר הוא כמובן כושר ההעמסה של העגלה. בהיצע שלנו תוכלו למצוא עגלות שיכולות לשאת עד 55, 100, 120, 200, 250 ו-350 ק"ג. פרמטרים נוספים בבחירת עגלת משא הם המימדים שלה, המשקל שלה, החומר שממנו עשויים הגלגלים והקוטר שלהם – ועוד.  

העגלות שלנו מתקפלות, דו מצביות או תלת מצביות (מצב רגיל, מצב שכיבה ומצב 60 מעלות לנשיאת לוחות), כך שהורסטיליות שלהן תעזור לכם לבצע את העבודה בצורה נוחה. חלקן גם כוללות מחלקיים לצליחה יעילה, קלה ובטוחה של מדרכות ומדרגות.

עגלת משא שתרכשו דרכנו תזכה אתכם בשנת אחריות מצד היבואן הרשמי, אפשרות לשלם באמצעות עד 6 תשלומים ללא ריבית ומשלוח אקספרס עד הבית. מוזמנים לרכוש כעת דרך האתר באופן מאובטח ולזכות לשירות לקוחות מעולה.

תוצאות: 8
בחרת לסנן לפי: עגלות משא
כלי עבודה לפי יצרן
PROXEN(7)
Dewalt(1)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה