נעלי עבודה

נעלי עבודה משמשות אנשי מקצוע ועובדים בתחומים שונים. מטרתן העיקרית היא לספק רמה גבוהה מהרגיל של נוחות ובטיחות. הן עשויות להיות עמידות בפני תנאי שטח מאתגרים כגון משטחים מחליקים או חשיפה לטמפרטורה גבוהה. לרוב הן מעניקות אפקט של בלימת זעזועים שנעליים רגילות אינן יכולות להעניק. נעלי עבודה לנשים ונעלי עבודה לגברים מספקות תמיכה לכף הרגל ואחיזה טובה, ולכן ניתן לעבוד איתן זמן רב בכל יום, מבלי לפתח כאבים ותחושות של עייפות או שחיקה. נעלי עבודה רדבק ונעלי עבודה בלאנסטון הן דוגמאות מעולות לנעליים איכותיות, נוחות ועמידות במיוחד.

מותג נעלי רדבק   

החברה האוסטרלית “רדבק” מייצרת נעליים במשקל קל, בהן משתמש דרך קבע גם הצבא האוסטרלי. אלו נעלי עור בעלות עיצוב נוח ובטוח וחיים ארוכים גם בשימוש מתמיד. הן עמידות בפני החלקה ומגוון תנאי עבודה ושטח ומספקות תמיכה מעולה לרגל באמצעות סוליות מעוצבות ועקבים בעלי שלוש שכבות. הנעל עשויה ממגוון חומרים שמספקים נוחות גבוהה ובלימת זעזועים מושלמת, כגון עור, בד אלסטי וסיליקון. מעבר לפונקציונאליות שלהן, הן בעלות מראה אלגנטי ונאה ומגיעות בגווני חום ושחור ובמגוון מידות ודגמים שונים.

מותג נעלי בלאנסטון

חברה אוסטרלית וותיקה נוספת המייצרת נעלי בטיחות ועבודה שניחנות בעמידות גבוהה ומחזיקות זמן רב, ואלו ללא ספק יתרונות משמעותיים. הן קלות משקל ולא מכבידות על העבודה. הנעליים בעלות כיפה מפלדה בחלקן הקדמי. הן מספקות הגנה מפני חדירה או פגיעה והן בעלות התנגדות לחתכים, חום גבוה, סכנות חשמליות וחומרים כימיים. הן מעניקות בנוסף גם עמידות בפני החלקה באזורים משומנים או רטובים. הנעליים בהחלט מתאימות לעבודה יום-יומית ממושכת ומפחיתות תחושות של עייפות ושחיקה. נעלי בלאנסטון מצופות עור, בעלות מראה אסתטי, מגיעות בדגמים שונים, במגוון גווני הכתום, החום והשחור וכמובן במידות שונות.

מי זקוק לנעלי עבודה?

בעלי מקצוע רבים אשר עובדים בתנאי שטח מאתגרים ואשר עשויים להיתקל בחפצים ורכיבים חדים, להיחשף לחומרים מסוכנים, למתח חשמלי גבוה או לחום גבוה מהרגיל ולעבוד באזורים משומנים או רטובים – בהחלט זקוקים לנעלי עבודה. באופן גורף, שמירה על נוהלי עבודה ובטיחות בעבודה היא בעלת חשיבות אדירה. בין אם אתם עובדים בשטח, במפעל או בתעשייה מסוימת, כל עוד אתם נחשפים לסכנות אלו ואחרות, יש להשתמש בנעלי עבודה בטיחותיות וביגוד עבודה רלוונטי, שיכולים למנוע פציעות קשות ואף להציל חיים.

למה משמשות נעלי עבודה?

נעלי עבודה, כשמן כן הן, משמשות בעיקר עבור תנאי עבודה פיזית – כלומר, הן מתאימות  לעבודה פיזית מאומצת, לעבודה במקומות תעשייתיים, לעבודה במפעלים, אתרי בנייה, מחסנים, מקומות יצרניים ותנאי שטח. הן יעילות גם עבור עבודה במקומות רגישים, כמו מעבדות ומקומות העושים שימוש בכימיקליים, בחשמל או באמצעים מסוכנים אחרים. כמו כן, נעלי עבודה משמשות גם עבור טיולים בשטח וטרקים בארץ ובחו"ל, שכן הן נחשבות נוחות ואיכותיות ומאפשרות נעילה ממושכת ונוחה באופן רציף, מונעות החלקה ומאפשרות לטייל בנוחות ובביטחון. 

 

נעלי עבודה מוכרות ואהובות הן נעלי עבודה בלנסטון, שידועות באיכות המרשימה שלהן ובעמידות הגבוהה (נעליים שמחזיקות שנים רבות). כך גם ידועות היטב נעליים מסוג רדבק, שנחשבות גם הן איכותיות במיוחד. ישנן נעלי עבודה לנשים, נעליים המותאמות לנשים, בעיצובים נשיים ובהתאמה לצורת הרגל הנשית, וכן נעלי עבודה לגברים, המיועדים לגברים. נעליים לעבודה מגיעות במגוון גדול של סוגים, דגמים וצבעים, חלקן גבוהות וחלקן נמוכות, כך שכל אחד יוכל למצוא את הנעליים המתאימות ביותר עבורו ועבור סוג העבודה שהוא עושה. 

 

למה חשוב לנעול נעלי עבודה?

ישנן שתי סיבות עיקריות למה חשוב לנעול נעליים המיועדות לעבודה: בריאות לטווח הקצר, ובריאות לטווח הארוך. בכל הנוגע לבריאות לטווח הקצר, נעלי עבודה בלנסטון ונעלי עבודה בכלל, מגנות על הרגליים מפני פגיעות או פציעות. הנעליים מגינות על כפות הרגליים הן מפני חדירה של חומרים מסוכנים (במידה ועובדים במפעלים או במעבדות כימיות), והן מפגיעה של נפילת עצמים על גבי הרגל (כשעובדים באתרי בנייה או בעבודה עם כלי עבודה מסוכנים או חפצים כבדים). במקרי הצורך, ישנן נעליים שמטרתן למנוע התחשמלות, מונעות החלקה, נעליים אטומות לחלוטין המונעות חדירה של חומרים וחפצים חדים, נעליים שעמידות לטמפרטורות גבוהות במיוחד וכדומה. כמו כן, נעליים כאלו כוללות אפקט בלימת זעזועים, ולכן בולמות את זעזועי הגוף שיכולים להיגרם מריצות, נפילות או קפיצות. ניתן להבין בקלות שיש לנעלי עבודה לנשים ונעלי עבודה לגברים חשיבות מכרעת לבטיחות העובדים והעובדות לטווח הקצר, שכן הן מגינות על הרגליים מפני פציעות שונות במקומות העבודה. 

 

בכל הנוגע לטווח הארוך, נעלי עבודה לנשים ונעלי עבודה לגברים דואגות לבריאות כף הרגל, הרגל, הגב והגוף בכלל. כשנועלים נעלי עבודה איכותיות, נוחות ומקצועיות, המשמעות היא שמדובר על נעליים תומכות, ארגונומיות, עם מערכות תמיכה, אוורור, יציבות וחוזק, ששומרות על הרגליים ועל היציבה גם אם מדובר על עבודה פיזית מאומצת וארוכת שעות. אם נועלים נעליים שאינן מתאימות, הרגליים מתעייפות מהר מאוד והגוף כולו עשוי להיפגע. לעומת זאת, כשנועלים את הנעליים הנכונות, כמעט ולא מרגישים את המאמץ וכך ניתן לעבוד לאורך זמן מבלי לפגוע בגוף ולעייף אותו, ובטווח הארוך גם לשמור על הבריאות שנים ארוכות קדימה.

הנעליים של בית סנטר

באתר שלנו תוכלו למצוא דגמים רבים של שני המותגים. ניתן להשלים את הרכישה של נעלי בלאנסטון עם גרביים תרמיים, גרבי עבודה וגרביים מנדפי זיעה. לנעלי רדבק ניתן להוסיף ספרי מיוחד ומשחה שקופה לשמירה על מראה ואטימות הנעל. ההזמנה תגיע עד אליכם באמצעות משלוח אקספרס ללא עלות נוספת. הרכישה תקנה לכם אחריות, שירות לקוחות מקצועי ומוצרים איכותיים במיוחד שישמשו אתכם זמן רב בעבודה.

מחפשים נעלי עבודה לגברים, נעלי עבודה לנשים או נעלי עבודה לילדים? צפו והתרשמו ממגוון נעלי העבודה האיכותיים שבעמוד!

 

תוצאות: 33
בחרת לסנן לפי: נעלי עבודה
כלי עבודה לפי יצרן
טווח מחירים
נוספו לאחרונה