ביגוד והנעלה

במקצועות מסוימים הדורשים עבודה פיזית בשטח, קיים צורך בלבישת בגדי עבודה ייעודים -  בגדי עבודה בטיחותיים, שיודעים להתמודד עם תנאי מזג האוויר ותנאי שטח שונים ומאפשרים נוחות מקסימלית גם אם מדובר בעבודה פיזית מאומצת. בגדי עבודה יכולים להשפיע משמעותית על האופן בו אנחנו מבצעים עבודות פיזיות מסוימות, שכן לא תרצו לבצע עבודה בנייה עם ג’ינס צמוד.  ישנם כמה סוגים של בגדי עבודה ששווה לשקול:

נעלי עבודה

לנעלי עבודה השפעה מכרעת על הנוחות והבטיחות שלנו. נעלי עבודה לגברים ונשים שהינן איכותיות עמידות בפני תנאי מזג האוויר ותנאי השטח, עמידות לטמפרטורות גבוהות ורובן מעניקות אפקט של בלימת זעזועים. מעבר לפונקציות החשובות האלו, לרוב הן אורטופדיות, מעניקות תמיכה אולטימטיבית לרגל וכך מאפשרות לנו להיות על הרגליים כל היום מבלי לחוש בכאבים או עייפות. ישנם שני מותגים עיקריים שמספקים נעלי עבודה איכותיות – נעלי עבודה רדבק ונעלי עבודה בלנסטון

בגדי עבודה חשובים נוספים הם הגרביים. ישנם גרביים תרמיים, השומרים על חום גם במזג אוויר קיצוני וקר, וכן גרביים מנדפי זיעה, שיעזרו לכם להתמודד עם החום הלוהט של הקיץ. 

קפוצ’ון ומעילים

בגדי עבודה נוספים ששווה לשקול הם מעילים, סופטשלים וקפוצ’ונים מיוחדים. מעילי עבודה הם מעילים המעניקים בידוד מושלם מפני הקור, אך באותה נשימה הם גם קלים ונוחים על הגוף, ולכן מאפשרים נוחות מקסימלית ותזזוה קלה ולא מסורבלת עם הבגדים. גם קפוצ’ונים ומעילים כדאי למצוא ממותגים נבחרים הידועים באיכותם, כמו רדבוק, בלנסטון ו-Signet.

מכנסי עבודה

ולבסוף, בגדי עבודה לא שלמים בלי מכנסיים איכותיים כמו מכנסי טיולים. מכנסי טיולים הם מכניסים עשויים ניילון, חזקים ועמידים מפני קרעים, ומעוטרים בכיסים רבים המאפשרים לסחוב בקלות את כל הציוד. חלקם אף יכולים להתקפל למכנס קצר בפעולה אחת פשוטה.

בחרת לסנן לפי: ביגוד והנעלה
ביגוד והנעלה
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה