מסור גרונג - מסור פנדל

מסור גרונג הוא כלי עבודה ייחודי שמיועד בעיקר למי שנוהג ליצור רהיטים או פריטים אחרים, ולשם כך זקוק לחיתוכים בזווית ספציפית ובדיוק רב. בין אם אתם אנשי מקצוע או נגרים חובבנים, מסורי גרונג הם מה שאתם מחפשים בעת הרכבת ובניית רהיטים מאפס.

מאחר שהשימוש בסוג זה של מסורים הוא לחיתוכים מדויקים מאוד, הרי שישנה חשיבות רבה לבחירת מסור של מותג איכותי, כשבוש, מקיטה ומטאבו הן דוגמאות ליצרניות מסורים שאפשר לרכוש מהן מוצרים בלב שקט. רכישת מסורי גרונג של חברות אלה מבטיחה לא רק חיתוכים מדויקים ואיכותיים אלא גם שימוש בטיחותי עם ראש שקט – סיבה טובה נוספת להעדיף אותן.

על מנת לבחור את מסור הגרונג המתאים ביותר לצרכים שלכם עליכם לבחון מספר פרמטרים, ובראשם הספקו של כל מסור העומד על הפרק, המהירות, קוטר הלהב והפנדל:

פרמטרים לקניית מסור גרונג 

  • הספק – הספק נמדד ב-V (וואט). ככל שהוואט גבוה יותר, כך הוא מאפשר חיתוך של חומרים קשים יותר בקלות וביעילות. למרות זאת, אין צורך לרכוש את המסור בעל הוואט הגדול ביותר; חשבו על השימושים שלכם ורכשו בהתאם. לשימושים “פה ושם” ועל גבי חומרים קלילים, אפשר להשתמש במסור גרונג עם הספק של לא יותר מ-500 ואט.
  • מהירות קבועה או משתנה – כלי זה מגיע בשני סוגים – מסור במהירות קבועה או מהירות משתנה. מהירות משתנה מתאימה יותר במידה ואתם מתכוונים לחתוך חומרים שונים, הדורשים מהירויות שונות. כך, תוכלו לעבוד במהירות נמוכה עבור חומרים עדינים הדורשים חיתוך מדויק, ובמהירות גבוהה עבור חומרים קשים וגסים.
  • קוטר הלהב ועומק החיתוך - קוטר הלהב משפיע בין היתר על עומק החיתוך. כך, מסורים עם קוטר להב של 8 אינץ’ יאפשרו עומק חיתוך של 7 ס"מ (לצורך הדוגמה בלבד, ובהתאם לסוג החומר). הבחירה בקוטר הלהב ובעומק החיתוך צריכה להיות בהתאם לשימוש שלכם וכן בחומרים בהם אתם מתכוונים להשתמש.
  • פנדל - דבר חשוב נוסף עליו יש לתת את הדעת כשרוכשים מסור גרונג הוא האם הוא מגיע עם פנדל. למסור גרונג פנדל מנגנון מיוחד, שאם הוא קיים ניתן להניע את הגרונג לא רק מעלה ומטה אלא גם קדימה ואחורה. מסורי גרונג עם פנדל מאפשרים ניסור משטחים רחבי ידיים, ומחייבים שטח אחסון גדול יותר. כמו כן מסור פנדל דורש מיומנות רבה יותר על מנת להפיק את המירב.

 בבית סנטר תמצאו מגוון רחב של מסורי גרונג ומסורי פנדל עם פיצ’רים שונים, בטווח מחירים רחב ומהיצרנים הנבחרים ביותר בשוק. תוכלו לדייק את תכונות המסור כך שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם ויאפשרו חיתוך מדויק בלי התפשרויות.

מחפשים מסור גרונג או מסור פנדל של מיטב היצרנים המובילים במחיר משתלם? צפו והתרשמו ממגוון המסורים שבעמוד.

 

תוצאות: 6
בחרת לסנן לפי: מסורים מסור גרונג
כלי עבודה לפי יצרן
Einhell(2)
Bosch(2)
Metabo(1)
Dewalt(1)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה