טיפים חכמים לשימוש במוצרי פרזול לעץ

במטבח מודרני ועסוק יש חשיבות רבה לארגון נכון של מתקניו, ארונותיו והאביזרים שבו, כך שאין צורך לבזבז זמן בגלל מיקום לא נוח, או בגלל אי נגישות וזמינות נמוכה של מתקנים וכלים. חשיבה נכונה לתכנון מטבח פעיל דורשת ידע מוקדם של כל מה שיש לשוק להציע בימינו לאנשים שרוצים מטבח מודרני, יעיל ומאורגן. הבסיס לתכנון כזה הוא הפרטים הקטנים שמרכיבים את המטבח. תתפלאו לגלות כמה תועלת והנאה תוכלו להפיק מפרזול נכון ונבון, מבלי להתפשר על רמת האסתטיקה או על איכות הפרזול עצמו.

 

לא לוותר על מגירות ומדפים נשלפים

אחד האמצעים הנוחים והיעילים ביותר לאחסון הוא מגרות ומדפים נשלפים, משום שלרוב האנשים לא נוח לגשש לתוכם. פרזול איכותי ויציב מאפשר לכם להתקין מסילות עמידות ואמינות למדפים ולמגירות בכל גודל וכובד, כך שזה מנצל נכון יותר את המקום. פרזול איכותי באמת מאפשר למגירה או מדף להיות עמוקים יותר, כך שלא תצטרכו לוותר על אחורי המדף רק משום שאתם לא יכולים להגיע לשם.

 

ידיות בגדלים ומיקומים הגיוניים יותר

הידיות שבאות עם ארונות הן בדרך כלל קטנות והיד לא מצליחה לתפוס אותם כמו שצריך דווקא כשאתם באמצע הבישולים, או בסדנת העבודה שלכם. אלה בדיוק המקרים שבהם פרזול נכון לדלתות הריהוט שלכם פותר לכם את הבעיה במגוון של רעיונות. ידיות לרוחב כל המגירה נכונות לכולם, ובמיוחד לילדים שרוצים לעזור או לבעלי מוגבלויות שמתקשים במוטוריקה עדינה. פרזול נכון כולל גם ידיות חשמליות שאפשר לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור, ויעילות מאוד כשהידיים עסוקות במיוחד. זהו פתרון מצוין למעשה להרבה מאי הנוחות שנתקלים בה בזמן העבודה.

 

ווים ומתלים דקורטיביים בכל מקום

אחת התשובות לחוסר במקום אחסון או בגישה לא נוחה לאביזרי מטבח היא ניצול יעיל של חלל שלא עושים בו שימוש בדרך כלל למטרות אלה. החלל הזה יכול להיות החלל העליון – תקרה, או החלל שמעל האי. זה יכול להיות גם הארונות העליונים שקשה להגיע אליהם ולכן מאחסנים בהם דברים שעושים בהם פחות שימוש, או החלק העליון של חלל אחסון פנימי בארונות. בכולם אפשר לתלות ווים ומתלים מיוחדים שמנצלים את החלל הזה, כך שאפשר לתלות עליו כלים ואביזרים שונים, כמו גם אביזרי מטבח, כלי בישול, וכל מה שאתם זקוקים לו שיהיה נגיש וחבל לבזבז עליו שטח מדף.

 

ארגון פנימי נכון יותר

הנחת חפצים על מדף או במגירה גורמת לגיבוב שאינו מנצל את כל החלל בצורה נכונה משום שהם חייבים להיות מסודרים ואי אפשר לזרוק אותם סתם כך. התקנים פנימיים המכילים תאים פנימיים הם הפתרון לכך, בעזרתם אפשר לאחסן ולהפריד בין החפצים ולפתור את בעיית הבלגן בעיניים וחוסר יעילות. אפשר להפריד כך ברגים שונים כמו גם תבלינים, וכל דבר אחר לפי הצורך.