כלי עבודה חשמליים בוש  - איכות בטיחות ונוחות

בוש הוא תאגיד מהמובילים בעולם בכל הקשור לכלי עבודה בכלל וכלי עבודה חשמליים בפרט. מוצריו הרבים מזוהים עם איכות גרמנית וידידותיות למשתמש ולא צריך להיות יבואן כלי עבודה מדופלם כדי להבין שמי שזקוק לכלי עבודה אמין ועמיד טוב יעשה אם יחפש כלי עבודה בוש.

 

למה כשמדברים על כלי עבודה חשמליים בוש היא אופציה מתבקשת מאליה?

מי שייסד את החברה הוא תעשיין, מהנדס ויזם גרמני יליד 1861 בשם רוברט בוש. הוא עשה זאת בשנת 1886, בעירו שטוטגארט, ועד מהרה נודע בזכות פיתוחים חדשניים שפתרו בעיות טכנולוגיות ותיקות. עוד לפני שהסתיימה המאה ה-19 כבר פעלה חברת בוש גם מחוץ לגרמניה, במדינות נוספות באירופה, וב-1906 הגיעה לארה"ב. במקביל לחדשנות שאפיינה אותו כמהנדס וממציא, היה רוברט בוש חלוץ גם כמעסיק – הוא היה אחד הראשונים להנהיג יום עבודה של 8 שעות ולא יותר, העניק לעובדיו זכויות סוציאליות שונות, השקיע בהכשרתם המקצועית וגם תרם חלק בלתי מבוטל מרווחי החברה למטרות חברתיות ובהן למשל בית חולים בשטוטגרט. הוא הלך לעולמו ב-1942 אולם החברה המשיכה להתפתח ולשגשג, וב-2014 העסיקה קרוב ל-300,000 עובדים בכל רחבי העולם והכנסותיה התקרבו ל-50 מיליארד יורו.

 

הצלחתה של החברה נזקפת לטובת 3 מרכיבים עיקריים: אמינות גבוהה, עיצוב שובה עין ולא פחות חשוב נוחות שימוש מקסימלית בכל מוצר ובטיחות מעל הכל – כך שאך טבעי הוא שכשמחפשים כלי עבודה חשמליים בוש היא אופציה שמייד עולה על הפרק.

 

כלי עבודה לכל איש מקצוע

ההשקעה המסיבית של התאגיד הגרמני במחקר ופיתוח הובילה לכך שהיא מסוגלת להציע כיום כלי עבודה חשמליים מתקדמים לכל איש מקצוע שהוא.

כך למשל ישנם תוצרת בוש כלי עבודה לנגרות דוגמת מסורי שרשרת חשמליים, מסורים אנכיים ומסורי גרונג, בתחום הגינון מציעה החברה מכסחות דשא מסוגים שונים ובמגוון עוצמות, חרמשים חשמליים ומפוחי עלים, פחחים נהנים ממלטשות אלקטרוניות מתקדמות, אנשי מקצוע שונים נעזרים במקדחת היהלום של בוש, ובאינספור מפעלים בתחומי התעשייה והמלאכה השונים תמצאו מוצרים של בוש – שמבצעים את העבודה על הצד הטוב ביותר במשך שנים ארוכות וברמת אמינות גבוהה במיוחד.

 

הכלים המקצועיים של בוש – גם בשימוש ביתי

כשהארגונומיה – המדע העוסק בחקר יחסי הגומלין בינינו לבין סביבתנו ובפרט האופן בו מעוצבים כלים שונים על מנת שנשתמש בהם ביעילות מרבית, ברמת בטיחות מקסימלית, בנוחות ומבלי שבריאותנו תעמוד בסכנה – החלה להפוך רווחת, בעיקר לאחר מלחמת העולם השנייה, רוברט בוש כבר לא היה בין החיים.

אולם ממשיכי דרכו של התעשיין, שכאמור דאג רבות לרווחתם של עובדיו, מיהרו ליישם את עקרונות הארגונומיה, שהתפתחה באופן מואץ ולא מפסיקה להתפתח, ובהתאם כשמדברים על יתרונות של כלי עבודה חשמליים בוש מתהדרת לא רק בעמידות גבוהה וביצועים מעולים אלא גם בהתאמה אופטימלית למשתמש, דבר שמבטיח מינימום תקלות ושימוש נוח ויעיל במיוחד לכל אחד, גם מי שאינו איש מקצוע אלא רוכש כלי עבודה כזה או אחר לשימוש ביתי.

 

בין אותם כלים: מברגות חשמליות בשלל דגמים ולכל שימוש מיועד, מבחר רחב של מקדחות חשמליות, פטישונים, מסורים שולחניים ועוד.

מבחינת פופולריות של כלי עבודה חשמליים בוש עבור חובבי ה"עשה זאת בעצמך" האופציות הבולטות הן כמובן המקדחות והמברגות, שמגיעות באופן טבעי עם סטים נרחבים של מקדחים, ביטים וכו’. על מנת לשמור על סדר וארגון במהלך העבודה מומלץ להשתמש בארגז כלים סטנלי כדי לשמור בו את כל הציוד הנדרש.

עוד כדאי לציין כי בכל הקשור לאותם כלי עבודה חשמליים בוש מבססת רבים מהם על מנוע EC ללא פחמים, דבר שמאריך את תוחלת החיים שלהם.