מגוון מרהיב ומקצועי של כלי עבודה למכירה 

כל בעל מקצוע יודע שיש כלי עבודה ויש כלי עבודה. אנשי מקצוע שמחפשים כלי עבודה למכירה לא יסתפקו בדרך כלל בכלים פשוטים שאין בהם ערך מקצועי של ממש. הפרטים המשלימים בנוסף לאיכות הגבוהה והמצופה מכל כלי הם אלה שמשלימים את העסקה ומשכנעים את בעל המקצוע לבצע את הרכישה הנדרשת. בעמוד שלפניכם נדבר על הכלים המקצועיים ביותר המיועדים לעבודה מקצועית ונמליץ על הכלים הספציפיים שיחזיקו לכם את העבודה הבאה.

 

פטישון בקטגורית כלי עבודה למכירה

זהו אחד מכלי העבודה החשובים והמקצועיים ביותר בארגז הכלים של כל איש מקצוע העוסק בבניה ושיפוצים. לא מדובר בסתם עוד מקדחה או מברגה, אלא בכלי מקצועי וחזק. איש מקצוע שמחפש כלי עבודה למכירה שיחזיקו מעמד לאורך שנים ארוכות, יחפש בדרך כלל פטישון מקיטה או בוש, או פטישון של כל אחת מהחברות המובילות והחזקות ביותר בשוק. ראשית, הוא יעשה זאת בגלל העוצמ הרבה של הכלי עצמו. פטישון חלש ללא עוצמה לא יועיל לאדם שמעוניין לשבור קיר או פיסות ממנו באמצעות הפטישון, או לקדוח בקיר בטון חור מעבר מלא מצד לצד. שנית, החברות המובילות במשק מספקות אחריות ברמה גבוהה לכל דרישה וצורך של אנשי מקצוע שרכשו אצלם כלים. כלי עבודה למכירה מהחברות הטובות ביותר מחזיקים מעמד שנים רבות ללא הצורך להחליפם, לתקנם או לקנות חדשים, בדיוק בשל כך בעת בחירת החברה ממנה נרכוש כלי עבודה נעשה זאת לפי שיקולים ארוכי טווח, כי סביר להניח שלא יגמר לנו הצורך לשימוש בלתי פוסק בכלים אלו.

 

מסור גרונג

מסור גרונג הוא מסור איכותי וחזק המיועד לחיתוך של פלסטיק, עץ ואלומיניום. המסור עצמו מגיע בדרך כלל עם מעמד פנדל המאפשר חיתוך זויתי של חומרים שונים בצורה מדויקת ביותר. במסור זה עושים שימוש אנשי מקצוע מתחומים שונים ומגוונים, כמו נגרים, אנשי שיפוץ בגבס שחותכים את המסילות עליהן מתיישבים לוחות הגבס, ואמנים. אף על פי שרכישה של מסור גרונג מקיטה או בוש, יכולה להיחשב באותה הרמה של יונדאי או של חברות מובילות אחרות, אך אין ספק שהמבוקשים והפופולאריים ביותר בתחום זה הם של חברות בוש ומקיטה. הבחירה במסור הנכון של החברה הנכונה חשובה ביותר מכיוון שמסור איכותי אמור להחזיק 6-10 שנים לפחות אם שומרים עליו בצורה טובה ובמקרים בהם הוא לא ניזוק בצורה יוצאת דופן כתואצה מנפילה או חשיפה ממושכת למים.

 

מסורי סרט

בחירה של מסור סרט היא בוודאי אחת הבחירות הקשות ביותר בעולם של כלי עבודה למכירה מהחברות המובילות במשק. מדובר בכלי עבודה עומד שאינו נישא, שמיועד לשימוש בסדנאות ומפעלים. ברגע שבחרתם את כלי העבודה שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא ישאר אתכם לאורך שנים. החשיבות של בחירת הכלי הנכון עבורכם היא גבוהה מאוד, מכיוון שבדרך כלל תצטרכו לעשות בו שימוש תדיר ויומיומי. בנוסף, מכיוון שמדובר במסור עומד שאינו נישא, במקרים שבהם נדרש תיקון, הזמנה של איש מקצוע תיעשה עד לסדנה או למפעל שלכם, דבר שייקר את מחיר התיקון ממנו תרצו בוודאי להימנע.

 

לסיכום, כאשר אתם בוחרים כלי עבודה למכירה אותם תרצו לרכוש ולהשתמש בהם לאורך שנים רבות, עדיף לשלם כמה מאות שקלים נוספים ולא להתפשר על האיכות. מכיוון שמדובר בכלים שאמורים לשרת אתכם במשך כמה שנים טובות, התוספת של כמה מאות שקלים לא תהיה מורגשת בטווח הארוך, ותחסוך לכם כסף רב על תיקונים לא נחוצים.