בחירת כלי עבודה לחשמלאים

 

אם תסתכלו על ארגז כלים של חשמלאים, תגלו שיש בו מגוון רחב של כלים, לא רק כלי עבודה לחשמלאים באופן ייעודי, אלא גם כלים, שלכאורה, הייתם אמורים לחשוב שהם שייכים לענפים אחרים, החל מנגרות, דרך מתקין מזגנים, קבלן בנייה ועוד. ההסבר הוא שעבודות חשמל כוללות מגוון תחומים וחשמלאי צריך להחזיק כלי עבודה מסוגים שונים.

 

במאמר זה ננסה לרכז עבורכם את המיטב ולהסביר אילו כלי עבודה לחשמלאים נחשבים לחשובים ביותר עבורם. את החלוקה נעשה על פי כלי עבודה חשמליים לכלי עבודה ידניים. תשימו לב שמדובר בכלי עבודה שלא בהכרח מיועדים רק לחשמלאים, מן הסתם.

 

לפני שנתחיל רק נציין, על מנת שתוכלו לבצע את העבודה שלכם בצורה נאמנה, מומלץ גם להשתמש בייעוץ של איש מקצוע שידע לכוון אתכם אל כלי עבודה איכותיים, שיחזיקו מעמד זמן ויעשו עבודה טובה וגם רצוי להיות כל הזמן מעודכנים בנעשה, אילו כלים חדשים יש בשוק, טכניקות ושיטות עבודה חדשות,  עם איזה יבואן כלי עבודה רצוי לעבוד וכדומה. ככל שתהיו יותר מעודכנים כך תוכלו להתמקצע יותר ולהציע ללקוחות שלכם עבודות איכותיות בזמן עבודה קצר.

 

כלי עבודה לחשמלאים – מה יש לנו להציע לכם?

 

 

כאשר אנחנו מארגנים כלי עבודה, אנחנו צריכים להתחיל בארגז בו נוכל לאחסן את כל הכלים. לשם כך, אנחנו מציעים ארגז כלים סטנלי . בארגז תוכלו לאחסן כלים שונים, וכן תמצאו בו מגירות לדבילים, מסמרים, ברגים, חוטי חשמל ועוד.  לפני שאתם רוכשים ארגז כזה, רצוי שתאחזו בו קצת, על מנת שתוכלו להרגיש אותו ולראות אם הוא נוח לכם.

 

אחרי שסיכמנו על ארגז כלים, אנחנו צריכים להתחיל באיסוף הכלים עצמם. כל חשמלאי שמכבד את עצמו ישתמש במספר סוגים של מברגים, כולל מברג פיליפס ומברג רב תחומי (כזה שניתן להחליף את הראש שלו בשביל שיהיה ניתן להבריג מספר סוגים של ברגים), פטישים ואיזמלים מסוגים שונים (בנוסף לכלים כגון פטישון מיקיטה שאותו מחזיקים בנפרד), מפתחות, מספריים,מסורים, ועוד. הכלים הנ"ל ישרתו לצורכי עבודות חשמל קטנות וכן גדולות. בארגז כלים רצוי גם לשים עפרונות וצבעים שישרתו אתכם לצורך כתיבת נתונים על הקיר, בזמן שאתם עובדים עליו.

 

כאשר בוחנים אילו כלי עבודה עליכם להחזיק, אזי שאנחנו נתחיל כמובן במקדחה, מברגות, פטישי חציבה לצורך עבודות קיר גדולות. חשמלאים רבים גם מחזיקים מלטשות,רתכות, רוטרים ואמצעים נוספים לחיתוך בחומרים שונים. את הכלים הנ"ל, לא ניתן לשמור בתוך ארגז כלים, ולכן משתמשים או במזוודה שמקבלים עם הכלי או בתוך דלי עבודה.

 

עוד כלי עבודה לחשמלאים שמשרתים אותם בדרכים שונות, הם סולמות, ניתן לרכוש סולם מתקפל בשביל לחסוך מקום, וכן כל מה שקשור לעבודות חשמלאי באופן בלעדי והכוונה לצינורות חשמל, חוטים, קופסאות חשמל ועוד.

 

כל חשמלאי, לא משנה אם מדובר בחשמלאי בניין או חשמלאי שמבצע עבודות בית בלבד, חייב להחזיק בכלי העבודה שציינו, על מנת שיוכל לטפל בכל בעיה או לבצע כל פעולה שיידרש. ישנם מקרים בהם ניתן לשכור כלי עבודה כבדים, במידה ולא מתאפשר לרכוש אותם. ההמלצה היא, לעבוד באופן צמוד עם מקומות שעובדים עם יבואנים ומשווקים רבים, בשביל ליהנות מהיצע של כלי עבודה, על פי דגמים ורמות שונות. ככל שתחזיקו במלאי כלי עבודה גדול יותר, אז תוכלו לספק עבודה הרבה יותר טובה ולענות על יותר צרכים של הלקוחות שלכם.