איך בוחרים חברת ניקיון משרדים?

 

המשרד שלכם תמיד צריך להיות נקי ומסודר. זה חשוב בכדי שהאווירה בו תהיה נעימה, שהעובדים יהיו פרודוקטיביים, וכמובן – כדי לשדר את התדמית המתאימה עבור הלקוחות שלכם. לכן, אפשר שהפתרון שנראה בעיניכם טוב במיוחד, הוא לפנות לחברת ניקיון, שתציע לכם שירותי ניקיון למשרד שלכם. זוהי בעצם השיטה המקובלת כיום ביותר לניקיון קבוע של משרדים, שכן לחברת הניקיון יש כמה יתרונות חשובים, בעבודה מול המגזר העסקי. עם זאת, כמובן שאתם מודעים לכך, שיש כל כך הרבה אופציות בבחירת החברה המתאימה! חברות מכל רחבי הארץ יכולות להציע לכם את שירותיהן, ואתם צריכים להתלבט ולהכריע ביניהן. אין ספק שההתלבטות שלכם היא אמיתית, ולכן בחרנו לסייע לכם עם כמה טיפים, לבחירת החברה הטובה ביותר לניקיון המשרד שלכם.

 

מהם השיקולים שצריכים להכריע את ההחלטה שלכם?

 

לבדוק את ההמלצות לעומק – בכל פעם שאתם נדרשים להזמין שירותי מקצועי, מכל סוג שהוא, אתם כמובן תרצו לחפש עליו המלצות מתאימות. במקרה של חברת ניקיון משרדים, כדאי לבדוק את ההמלצות הללו לעומק, ולא להסתפק בסקירה שטחית. אם לחברת הניקיון יש המלצות באתר האינטרנט שלה בדקו אותן וקראו אותן, ראו האם מדובר ממש על מכתבים שנסרקו לאתר, של גורמים עסקיים וציבוריים מוכרים. הדבר כמובן יאשר את העובדה, שמדובר על המלצות אמיתיות לחלוטין – ואתם אפילו תוכלו ליצור קשר עם הגורמים הממליצים, ולשאול אותם האם הם מרוצים מהשירות שקיבלו מהחברה. מעבר לכך, אפשר כמובן לחפש גם המלצות באתרי דירוג שונים באינטרנט, וכן לחפש ביקורות על החברה בפורומים רלוונטיים. כך או כך, אל תסתפקו בהמלצות סתמיות ובכמה שורות של טקסט באתר החברה – אלא כאמור, סננו אותן גם לפי האיכות, ולא רק לפי הכמות.

האם החברה מגלה גמישות? – זו שאלה חשובה מאד, שעליכם לבחון לעומק כשאתם בוחרים בחברה שתנקה את המשרד שלכם. אחד ההיבטים החשובים ביותר, הוא שהמנקים יגלו את הגמישות הראויה, בהתאם לתנאי העבודה במשרד שלכם. כך למשל, אם מקובל שהמשרד שלכם עובד בין השעות 8 בבוקר ל7 בערב – ראוי שצוות הניקיון יגיע או בשעות הבוקר המוקדמות, או בשעות הערב המאוחרות – אבל בוודאי לא כאשר יש שפע של עובדים ולקוחות במשרד. אם המשרד שלכם כולל פעילות של 24 שעות ביממה, יש כמובן לצפות לגמישות המתאימה מחברת הניקיון – שכן אפשר שאולי דווקא שעות הצהריים (בעת שרוב העובדים בהפסקה) יהיו הנוחות ביותר. כך או כך כאמור – הגמישות היא מכרעת כאן.

חומרי הניקיון – תמיד כדאי לבחור בחברה שמגיעה עם חומרי ניקיון שמלה. עם הצוות שאתם יוצרים איתו קשר מתחיל להסביר לכם אילו חומרים הוא מביא איתו ואילו חומרים צריכים להיות אצלכם, כדאי פשוט להמשיך הלאה. לכל חברת ניקיון משרדים אשר מכבדת את עצמה, צריכים להיות שפע של חומרי ניסיון מכל סוג, וגם כלי הניקיון המתאימים, מבלי שזה תלוי במה שיש או במה שאין במשרד שלכם.

 

לא לשכוח גם את המחיר

 

זה אחד ההיבטים החשובים שאסור להתעלם מהם. אחרי שתאם יושבים עם הנציגים של חברת הניקיון, הם צריכים להציג לכם הצעת מחיר הוגנת במיוחד. אל תתפתו להצעת מחיר שתוגש לכם עוד לפני שנפגשתם איתם – שכן מניין הם יכולים להציע מחיר לפני שהם יודעים מה אתם רוצים, איך המשרד שלכם נראה, מה גודלו ועוד. מנגד – כמובן שלאחר הפגישה אפשר לצפות להצעה הוגנת, ואחרת – להמשיך הלאה. כך אנו בטוחים, שתוכלו לבחור בחברת הניקיון הטובה ביותר