מסור סרטכלי להצלחה!

מחפשים מסור סרט איכותי? היכנסו לקטגוריית מסורי סרט>>

 

מסור סרט הוא כנראה המסור החזק ביותר שתוכלו לעבוד איתו גם כחובבנים. זאת אומרת, מסורי סרט מגיעים במבחר רחב במיוחד של דגמים, חלקם תעשייתיים (ומן הסתם רבי עוצמה), אבל גם אם תרכשו את אחד הדגמים הביתיים של מסורי הסרט, עדיין מדובר על תוספת מכובדת מאוד לכל ארגז כלים ו"סוס" עבודה חזק מאוד, אשר ביכולתו לנסר ולחתוך בקלות אפילו חומרים קשים במיוחד דוגמת ברזל.

 

 

מה זה מסור סרט ועל מה חשוב להקפיד כשרוכשים אחד כזה?

 

 

מסור סרט הוא מסור שולחני , עצמתי ובעל יכולת לעבד ולנסר עץ, מתכות ועוד (אמנם אין לו את היכולות הייחודיות של מסור גרונג, אבל גם כך מדובר באחד מבין מגוון כלי עבודה החיוניים מאין כמותם הן לנגרים והן לכל מי שעוסק בבנייה או יצירה בעץ או מתכת).

מבנה מסור הסרט הוא שולחני, ולמעשה מדובר על יחידה גדולה שהלהב מורכב בתוכה. בהתאם, יש לוודא מראש שבסדנה שלכם או בביתכם יש מקום להצבת היחידה (בדקו את גודלה המדויק) כדי שלא תרכשו חלילה דגם גדול מדי לשווא.

מומלץ מאוד להשקיע בכלי איכותי השייך למותג מוכר ורציני, כזה שיחזיק מעמד אולי אפילו למשך כל חייכם. עוד יש לדאוג שהפריט שאתם רוכשים יהיה בעל שולחן יציב וחזק, רצוי מברזל, וכן שללהב המסור יהיו מהירויות משתנות כך שתוכלו להתאים את המהירות בכל פעם שאתם משתמשים במסור על פי סוג החומר שאותו אתם מנסרים.

דבר נוסף עליו לא כדאי להתפשר הוא היכולת של המסור שתרכשו לאפשר לכם לבצע גם עבודות ליטוש והחלקה וריצות חלקות.

 

 

מתי משתמשים במסורי סרט?

 

 

מסורי סרט הם כלי הכרחי בכל נגריה והם משמשים כאמור לעבודה עם מוצרים העשויים מעץ ומתכות. מסורי סרט איכותיים מעניקים יתרון משמעותי לכל בעל מקצוע כמו גם לחובבנים ולכל מי שמאמין בקונספט של “עשה זאת בעצמך”, ובעיקר חוסך זמן יקר והתעסקות, וזאת משום שמדובר בכלי בסיסי המבצע מספר תפקידים ועונה בעת ובעונה אחת על כמה פונקציות.

בהתאם, השימוש במסורי סרט ברוב רובם של המקרים מתאפיין בתדירות גבוהה (עקב מגוון השימושים), וזו סיבה נוספת שבגינה לא כדאי להתפשר על מסור שאינו מחברה מוכרת. בכל מקרה רצוי לברר לגבי כל מסור ספציפי ולנסות לקבל אודותיו המלצות, שכן כאמור כלי זה יהפוך ממש ליד ימינכם.

כאשר אתם רוכשים מסור סרט שימו לב שהוא פונקציונלי ונוח למשתמש, וכן ודאו מבעוד מועד מהי הדרך הנכונה לעשות בו שימוש מושכל. בדקו את ההספק החשמלי שלו, ואת מהירות עבודתו (ובפרט בתוך כמה זמן מסיים המסור פעולה מסוימת ומתי תוכלו לעבור לפעולה הבאה). שימו לב במיוחד לאיכות להב הסכין של מסור הסרט, וזאת מכיוון שהכלי אמור לבצע חיתוכים שונים, ועל כן גודל הלהב ואיכותו, אורכו וחוזקו, צריכים להתאים בדיוק למטרה שלשמה נרכש המסור.

 

 

מסורי סרט לחיתוך ברזל

 

 

אם אתם מעוניינים במסור סרט לברזל, חובה שהוא יהיה מצויד בלהב ייחודי ועצמתי  במיוחד, שביכולתו להתגבר על חוזקו של הברזל עצמו, ולחתוך אותו על פי הצורך במדויק.

המנוע של מסורי סרט לברזל חייב להיות רב עוצמה עד מאוד (הספק המנוע הוא מינימום 1,000 וואט) וגם הלהב של מסור סרט לברזל חייב להיות חזק יותר מהרגיל. לרוב מסורים חשמליים הם בעלי שתי מהירויות הפעלה, ואלו מאפשרות שליטה בפעולת החיתוך והפריסה, הקפידו שגם במסור הסרט לברזל שבבעלותכם המצב הוא כזה. המסור אמור לאפשר שינוי בזווית החיתוך ותמרון חומר הגלם מול הלהב שלו כך שהחיתוך יהיה מדויק לחלוטין.