שילוב אמירה אישית בעיצוב הבית

 

כשמחליטים לעצב את הבית מחדש, בין אם מדובר בעיצוב שונה של כל חדרי הבית או רק בשינוי של חדר ספציפי אחד, חשוב לתכנן את השיפוץ על כל פרטיו. על מנת להוביל למראה אחיד ונעים שבעלי הבית יוכלו להנות ממנו לאורך זמן, כדאי מאוד להשקיע מחשבה בתהליך העיצוב והשיפוץ ולוודא שיתנהל כראוי. אם אינכם בטוחים בטעמכם האישי בלבד או ביכולתכם לדמיין את מראה החדר כולו, תוכלו לפנות אל אדריכלית פנים. כיום ניתן למצוא מבחר מעצבי פנים בתל אביב, בדרום הארץ ובצפונה, אשר ביכולתם לסייע לכם בתכנון כל פרטי השיפוץ והעיצוב שלכם, מרגע התכנון ועד להשלמתו וקבלת המראה החדש.

 

באופן טבעי כאשר מגיעים לעצב חדר בבית, טעמו האישי של המתגוררים בו משפיע על מראה החדר. בחירת הצבעים, הריהוט, אופן סידור החדר וכל קישוט שישתלב בו, כולם קשורים בטעמם של דיירי הבית. עם זאת, רבים אינם יודעים כיצד להפוך את החדר מסתם עוד חדר שיכול היה להיות בכל בית, אל חדר שמיד בכניסה אליו יוכלו לחוש בו בנוח ולהרגיש שהוא מייצג אותם באופן נאמן. דלית לילינטל, מעצבת פנים במרכז הארץ וסביבותיה, מאמינה כי הרגע בו נכנסים אל תוך הבית בתום יום צריך להיות מופלא ומכיוון שכך, דיירי הבית צריכים לוודא כי עיצוב ביתם מעניק להם את התחושה הזו, מהרגע בו הם פותחים את דלת הבית.

 

על מנת לשלב את אמירתכם האישית בבית, תוכלו להיעזר במגוון מידע הקיים היום ברשת האינטרנט ובקטלוגים שונים לעיצוב. אתם יכולים לקחת רעיונות מכל מקום, אך האופן בו תשלבו אותם הוא שיהפוך את חדרכם ליוצא דופן ומתאים עבורכם. בנוסף, תוכלו לדאוג לשלב עבודות אמנות, פריטים שונים או תמונות בעלות משמעות אישית עבורכם. עיצוב החדר תוך הכללת פריטים בעלי משמעות רגשית תסייע לכם לחוש באווירה הנעימה בכל פעם שתכנסו אל החדר.

 

אל תחששו גם לעשות בחדרכם משהו שונה מהטרנד הנוכחי. בחירה בצבע נועז לריהוט או לקירות החדר, יכולה להקפיץ את מראהו משמעותית ולהפוך אותו לייחודי ונעים עבורכם. עם זאת, כדאי לחשוב כיצד ישתלבו הפריטים השונים עם צבע הקיר, הריהוט וכל פרט בחדר, זאת כדי שלא תגלו שבטעות העמסתם על החדר יתר על המידה.

 

עיצוב חדר או שיפוצו מחדש יכול להיות תהליך מעט מתיש, אך אם תתנו לו את תשומת הלב הראויה, ההשקעה תשתלם בסופו של דבר ותוכלו להנות מחדר יפיפה בעל אווירה נעימה. רובנו מבלים בבית שלנו יותר מבכל מקום אחר. זהו המפלט שלנו והמקום בו צריך להיות לנו נעים יותר מכל. מסיבה זו, עיצוב הבית תוך מחשבה מעמיקה הינו חשוב ביותר ואם תבצעו את תהליך השיפוץ תוך מחשבה על צרכיכם ,תוכלו להנות מבית שהוא מפלט של ממש.