איך לבחור ארגז כלים סטנלי מקצועי?

 

בין אם אתם אנשי מקצוע שבאופן טבעי זקוקים לארגז כלים איכותי, ובין אם אתם מחפשים “רק” פתרון אחסון נוח ובטוח לכלי העבודה הביתיים, בהחלט כדאי שתכירו את המגוון הרחב שמציעה חברת סטנלי, חברה שהפכה כבר לפני עשרות שנים למותג בולט בתחום ארגזי הכלים וכלי העבודה.

 

אודות חברת סטנלי

 

חברת סטנלי הוקמה ב- 1920, כמיזוג בין 2 חברות משפחתיות של שני בני דודים, פרדריק והנרי סטנלי. שתי החברות החלו לפעול עוד באמצע המאה ה- 19 כך שארגז כלים סטנלי הוא מותג ותיק ותיק, ובעולם שמשתנה ללא הרף ולא תמיד קל לזהות בו איכות, השם Stanley הוא בהחלט ערובה למוצרים הנשענים על ניסיון רב שנים והשתכללות בלתי פוסקת.

 

לאורך קרוב ל- 100 שנות פעילותה לא הפסיקה סטנלי להתרחב ולהתפתח, ובין השאר קנתה בשנת 1980 את mac tools, שהייתה שם דבר בכל הקשור לייצור כלי העבודה השונים ובפרט מברגים וברגים, ועוד דוגמה היא רכישת 90% ממניות חברת צ.א.ג. הישראלית, חברה מראש העין שהתבלטה בזכות פיתוח ארגזי כלים חדשניים.

 

בשנת 2010 התמזגה סטנלי עם Black & Decker, אחד המותגים היותר חזקים בתחום כלי העבודה, והחברה המאוחדת, Stanley Black & Decker, היא אחת הגדולות בעולם עם הכנסות שנתיות של למעלה מ- 10 מיליארד דולר ולמעלה מ- 45,000 עובדים. מניית החברה המאוחדת נכללת במדד ה- S&P500, המאגד את 500 החברות המובילות בבורסה של ניו יורק, עדות נוספת לעוצמת המותג ולאיכות מוצריה – ובפרט ארגז כלים סטנלי.

 

הארגז זוכה הפרסים של צ.א.ג

           

בשנת 2008 זכה ארגז כלים שפותח על ידי צ.א.ג., שכאמור נמצאת בבעלותה של סטנלי, לאחד הפרסים היותר יוקרתיים שניתן לזכות בהם – פרס רד דוט לעיצוב.

 

רד דוט היא תחרות עיצוב הנערכת בגרמניה, ושמיטב היצרנים והמעצבים התעשייתיים ניגשים אליה, וכך למשל בשנה שבה זכה ארגז הכלים של צ.א.ג. הוגשו לתחרות למעלה מ- 3,000 מוצרים מכ- 50 מדינות שונות. ארגז הכלים המנצח הוא למעשה עמדת עבודה ניידת, והיא מתאפיינת בכך שהיא מורכבת ממספר קומות (קומה תחתונה לכלים חשמליים גדולים דוגמת מברגה מקיטה, קומה אמצעית בעלת תאים וקומה עליונה עבור הכלים הקטנים) ובנוסף מגש עליו ניתן לפרוס את הכלים הנחוצים בכל רגע נתון – כשהיתרון המרכזי הוא היכולת לשלוף כל כלי עבודה שרוצים בקלות מכל קומה בנפרד.

 

למעשה עוד לפני הזכייה בפרס המרשים, חוללה צ.א.ג. מהפכה בתחום ארגזי הכלים כשמספר שנים לאחר הקמתה בשנת 1987 הצליחה לגרום לרבים וטובים לזנוח את ארגזי הכלים ממתכת, שהיו כבדים ומסורבלים, לטובת ארגזי כלים מפלסטיק – ארגזים קלים יותר, מעוצבים יותר ועמידים לא פחות.

 

מבחר רחב לכל כיס

 

ארגז כלים סטנלי הוא כמובן שם כולל לשורה ארוכה במיוחד של ארגזי כלים, לכל צורך ובכל מסגרת תקציב.

 

בין האפשרויות הרבות: ארגזי כלים קטנים יחסית או אורגנייזרים במחיר של 100-150 ש"ח, שמספקים את כל צרכיו של מי שרק רוצה לאחסן בצורה מסודרת את כלי העבודה הביתיים, הברגים, הדיבלים וכו’, במקום שיהיו מפוזרים בארון או זרוקים בכל מיני מקומות בבית.

 

בנוסף ישנם ארגזי כלים לאנשי מקצוע הזקוקים לשטח אחסון רחב, ובה בעת קלי משקל יחסית ונוחים לנשיאה ולתפעול. ישנן עמדות עבודה ניידות, ארגזי כלים נישאים, פתרונות אחסון מודולריים ועוד ועוד מוצרים של סטנלי – שמבטיחים עבודה אפקטיבית ומהנה עם כל הכלים שברשותכם.