איך לבחור כלי עבודה

 

כלי עבודה טוב הוא כמו חבר טוב, אפשר לסמוך עליו, נוח ונעים להיות ביחד, הוא מתאים לכם ומערכת היחסים ביניכם תימשך זמן רב, לעיתים ממש לנצח. ישנן נסיבות שונות המובילות אותנו להחליט להצטייד בכלי עבודה חדש, עבודה ספציפית שעל הפרק דורשת שימוש בכלי כזה, כלי עבודה שהיה לנו התקלקל או אולי פשוט נפגשנו במקרה בחנות. יהיו הנסיבות אשר יהיו ניתן וחשוב לבחור כלי עבודה באופן מושכל. אספנו עבורכם טיפים והסברים על איך בוחרים כלי עבודה.

 בחירת כלי עבודה ידניים

יש נטייה להתייחס לבחירתם של כלי עבודה ידניים בקלילות דעת, זאת מפני שמדובר עלפי רוב בכלי עבודה זולים ופשוטים להפעלה, יחסית לעמיתיהם החשמליים והמכאניים.
כדאי לזכור שכלי עבודה ידניים ישרתו אותנו זמן רב. למעשה, אם נבחר נכון, אין סיבה שכלי עבודה ידני יאכזב אותנו אי פעם ומרגע שהצטרף אל ארגז הכלים הוא צפוי להישאר עימנו לעד. לפיכך אין מקום לבחור כלים כאלה בחופזה.

 

ישנם פערי איכות משמעותיים בין כלי עבודה ידניים המיוצרים על ידי יצרנים שונים, פערים כאלה מתבטאים בדרך כלל במחיר. מכיוון שישנם יצרני כלי עבודה ידניים איכותיים ששמותיהם מוכרים פחות מאלה של יצרנים מובילים של כלי עבודה חשמליים קשה להסיק מסקנות על טיב הכלי לפי שם היצרן.

 

כשמודבר בכלי עבודה ידניים חשוב מאוד להחזיק אותם, לדמיין עצמנו עושים בהם שימוש ולהתרשם מרמת נוחות העבודה עימם. חובבי עשה זאת בעצמך מפתחים רגש לכלי טוב, סמכו על עצמכם, אם הכלי מרגיש טוב ביד, אם נראה שהוא עשוי חומרים איכותיים והושקעה מחשבה בעיצובו ואם המחיר שדורשים עבורו סביר ייתכן מאוד שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה.

 בחירת כלי עבודה חשמליים

כלי עבודה חשמליים הם מטבע הדברים יקרים יותר מאחיהם הידניים, מסיבה זו יש נטייה להשקיע יותר בבחירה נכונה שלהם, מה שמגדיל את הסיכוי שנבחר נכון. מצד שני הרצון לצמצם את ההוצאה עלול להשפיע על הבחירה ולהותיר אותנו עם כלי זול שיאכזב אותנו במהרה, הן מבחינת האופן בו ישרת אותנו והן מבחינת אורך הזמן שיחזיק מעמד.
דמיינו כמה מעצבן יהיה אם כלי העבודה החשמלי, כמו לדוגמא מסור, שאתם בוחרים ישבוק חיים בדיוק באמצע העבודה איתו ורק אז תשקלו עד כמה חשוב לכם פער המחיר בין כלי איכותי של ייצרן מוכר לזה של העתק איכותי פחות.

 

בבחירת כלי עבודה חשמלי חשוב מאוד לאפיין מראש מה אתם מצפים שיעשה עבורכם. אם אתם כבר משקיעים במקדחה חדשה למשל, חבל לגלות שהמקדחה שקניתם פשוט אינה חזקה מספיק, מצד שני אין טעם לשלם מחיר עתק על כלי בעל הספק עצום שאין לכם צורך בו, כלי כזה גם עשוי להיות כבד והעבודה עימו תהיה נוחה פחות.

 

אין להתייחס לבחירת כלי עבודה, ידניים או חשמליים, כמטלה. השתדלו ליהנות מן התהליך, נצלו היטב את הזמן בחנות תוך התמקדות במטרה לשמה הגעתם. זכרו תמיד, שלאיכות כלי העבודה שברשותכם השפעה גם על טיב העבודה שתוכלו לבצע.

 

פייסבוק בית סנטר

 

כנסו לפייסבוק שלנו, עשו לנו לייק ותקבלו עדכונים על כל הכתבות הכי שוות  


25/03/2014