איך בוחרים מסור גרונג שולחן עליון

 

בחנויות כלי העבודה האיכותיות לרבות החנויות המקוונות מסוגה של בית סנטר, ניתן למצוא מגוון רחב של כלי חיתוך ומסורים שונים. אחד הכלים הטובים ביותר, שיכולים לבצע עבודה מצוינת בחיתוך מדויק נקרא בשם מסור גרונג שולחן עליון. אך יש בנמצא הרבה יותר מדגם אחד של כלי עבודה מוצלח זה. אז איך בוחרים בדיוק את הפתרון הנחוץ לכם? איך מבצעים רכישה מוצלחת, בלי טעיות? על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר, כדאי להכיר כמה טיפים שיעזרו לבחור את הדגם הרצוי, ובצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

מסור גרונג שולחן עליון – משקל המסור

הטיפ הראשון לבחירה מוצלחת נשען על משקלו של כלי העבודה. חשוב לא לטעות – מסור גרונג שולחן עליון הינו כלי עבודה מסיבי למדי. זה רחוק מלהיות “מסור צעצוע” שניתן להרמה ביד אחת. לא מדובר במסור קטן או קל משקל. יחד עם זאת, טווח המשקלים של מוצר זה נרחב למדי וחשוב שכל אחד יבחר את הדגם הנכון עבורו ובהתאם למשקל הנוח עבורו לעבודה. כמובן שיש משמעות לשאלה האם המסור יהיה מקובע למקום אחד ולא יהיה צורך להזיז אותו למקום אחר לעיתים קרובות. למרות שכאמור מדובר במסור כבד למדי, יש גם גרסאות שלו שמאופיינות במשקל יחסית נוח. המשמעות – פשוט יותר להעביר את המסור ממקום למקום (זהו מסור נייד יותר). בנוסף, ניתן למקם אותו במקום המיועד בצורה פשוטה יותר וללא קושי וניתן להניחו גם על משטח עבודה פחות מסיבי.

 

זווית החיתוך וגודל השולחן

לא כל אחד זקוק למסור המסוגל לבצע חיתוך מדויק על פי זוויות מבוקשות. אך כאשר רוכשים מסור גרונג מסוג שולחן עליון, הרי שלשאלת האפשרות לביצוע חיתוך בזווית יש בהחלט משמעות. משום כך, לפני שבוחרים את הפתרון המתאים עבורכם, שאלו, בדקו ובררו מהי זווית החיתוך המקסימלית שניתן לכוון לביצוע החיתוך.

אך לא רק זווית החיתוך הינה בעלת משמעות עבור איש המקצוע. בתור מסור עצים איכותי ומקצועי, יש חשיבות גם למידות השולחן העליון. חשוב להתאים בין הגודל של השולחן לבין סוג העבודה ואופי הלוחות שאותם אמורים לחתוך באמצעות המסור.

 

המהירות והדיוק

מי שקנה אי פעם מברגה מקיטה בוודאי הבחין שיש שונות רבה בין מהירויות הסיבוב של המברגות השונות. יש מהירות ויש איטיות. זאת, מלבד העובדה שיש מברגות חלשות יחסית ויש כאלה שמסוגלות לבצע הברגות גם בתנאים קשים. ומה לגבי המסור בו אנו עוסקים? גם מסור מסוג זה מאופיין במהירויות אפשריות שונות. חשוב להעריך איזה סוג של מסור דרוש לכם – אם תרכשו מסור לא מתאים, בעל מהירות נמוכה מדי שלא תתאים לצורכיכם, לא תהיו מרוצים מהרכישה וחבל.

ומה עוד חשוב לבדוק? רמת הדיוק של המסור. היכולת לבצע חיתוך וניסור מדויקים חשובה בכל מסור, בכל דגם. דרוש לכם מסור קרייזיק? מסור שולחני? דגם לחיתוך עץ או כזה שיכול להתאים גם לחיתוך פח או מתכת? בררו היטב ובראש מהי רמת הדיוק שאליו מגיע הדגם המעניין אתכם.

 

הפעלה שקטה ומוצלחת

במידה והשימוש במסור נועד לצרכים ביתיים לעיתים מאוד רחוקות, אולי לא כל כך משנה אם המנוע של המסור יהיה רועש למדי. אך מה קורה אם רוצים להשתמש בכלי העבודה הזה לעיתים יחסית קרובות? במקרה זה, יש חשיבות לבחירה בדגם מובחר שמאופיין בהפעלה שקטה יחסית. כמובן שזה לא צריך לבוא על חשבון איכות החיתוך ואופי הביצוע, אך יש לכך השפעה עבור העובד עצמו וגם עבור סביבתו הקרובה.