תנו לנו להמליץ לכם על מברגה מקיטה מומלצת לשימוש כל אחד

 

לחברת מקיטה מגוון רחב של כלי עבודה, לרבות כלי עבודה חשמליים מאיכות מצוינת. אם אתם מחפשים מברגה מקיטה מומלצת תגלו שמותג זה מציע כמה וכמה סוגים של מברגות. חלק מהדגמים מאפשר הטענה מהירה. חלק מהדגמים מציע מנגנון אחיזה מעולה. יש אפילו דגמים שניתן בקלות לפרק או לקפל ולאחסן בתוך מזוודה נוחה, לאחר השימוש. אך האם כל אחד מהדגמים הללו יתאים לכל אחד? קשה להניח. לכל אחד יש העדפות שונות ולא כל אחד זקוק לכלי באותה העוצמה. יש כאלה הזקוקים למכשיר לעבודות קשות, ממושכות בתדירות רבה. אחרים זקוקים לכלי שיעבוד לעיתים יותר נדירות. אך יש גם דגמים שיתאימו לכל אחד, כלומר לכל מי שזקוק לדגם לשימוש ביתי ממוצע.

 

מברגה מקיטה מומלצת לחיסכון במקום

כאשר רוצים לבחור מברגה מקיטה מומלצת, אין ספק שכדאי לשים לב לעניין העוצמה. גם למומנט הפיתול יש להקדיש תשומת לב וכן למספר הסיבובים לדקה. אך אם גם אתם, כמו הרבה אחרים, לא מתכוונים להשתמש במברגה לעיתים קרובות או באופן יום יומי, הרשו לנו להמליץ לכם על שתי אפשרויות מעולות שיתנו ביצועים טובים ביחד עם חיסכון במקום.

 

הסוג הראשון של מברגה מקיטה שיתאים מאוד לאחסון בגמר העבודה הוא מברגת אימפקט מתקפלת מקיטה 7.2V. מהירות העבודה לא רעה, 2300 סיבובים לדקה, 7.2 וולט מתח ונוחות העבודה די טובה. בנוסף, דגם זה מציע מחיר מאוד נוח. פחות כדאי לאנשים שזקוקים לכלי מאוד חזק, לשימוש ניכר.

 

דגם נוסף שכדאי לכם לשקול לאחסן בתוך ארגז כלים עם רמה גבוה של נוחות בעבודה לצד חיסכון במקום הינו מברגה מתקפלת של מקיטה 4.8V. זו דגם חביב ביותר, המגיע בסט נוח שניתן להחזיר אליו את החלקים במידה ולאחר השימוש לא מתוכננת עבודה נוספת לזמן הקרוב. המחיר מאוד נוח, מתאים לעבודות שגרתיות.

 

מומלץ לאורך זמן

יש דגמים של מקיטה שכל יבואן כלי עבודה ימליץ עליהם לאנשים שזקוקים לכלי עבודה של פעם בחיים. מהי משמעות הדבר? המשמעות הי שמדובר בכלי מומלץ לאנשים שלא רוצים מברגה שתחזיק מעמד לשנה או שנתיים אלא רוצים איכות מצוינת עם ביצועים מעולים, מברגה שתהיה טובה גם למספר שנים ניכר.

 

איזה דגם של מקיטה יענה על צורך כזה? מברגת אימפקט ליתיום 14.4 וולט בהחלט מייצג בחירה מצוינת. הביצועים של הדגם הזה מצוינים והעובדה שהוא כולל סוללת ליתיום שמאריכה חיים ומבטיחה ביצועים מדברת בעד עצמה. מהם המאפיינים של הדגם הזה? קודם כל, מגיע למהירות סיבוב של 2400 סל"ד, אך הנתון החשוב אפילו יותר הוא מומנט הפיתול. לדגם זה מומנט שמגיע עד ל-140. משמעות הדבר ברורה – זהו דגם שיכול בקלות לחדור גם מבעד להתנגדות משמעותית של משטח כלשהו.

 

המברגה שאנו ממליצים עליה 

כעת נציג את המברגה שכמעט כולם יסכימו שהיא הפתרון המומלץ באמת, לכל אחד. מדובר ללא ספק בדגם מקיטה אימפקט 18v. זהו שילוב מושלם שבין מחיר לבין ביצועים. עם 18 וולט, מומנט פיתול של עד 145 ניוטון למטר ועד 2300 סיבובים לדקה – זהו כלי חזק שאפשר לעשות איתו הכל. הוא נוח מאוד לאחידה. הוא מתגבר גם על התנגדות בקידוח או בהברגה. המחיר שלא הוא אולי לא הכי זול מבין כל המברגות שהצגנו להלן אבל הוא בהחלט תואם את הביצועים. אם יש לכם ספק באיזה דגם לבחור – התשובה שלנו ברורה – דגם 18 וולט של מקיטה.