מהו סט כלי עבודה לבית הנחוץ לכל משפחה? 

 

באמצעות כלי עבודה שונים ניתן לבצע תיקונים בבית, להרכיב רהיטים שונים, לתלות בקלות תמונה על בסיס דיבלים. באמצעות סט כלי עבודה לבית ניתן לבצע בקלות עבודות בסדר גודל בינוני או קטן, ניתן לבצע טיפולים במערכת החשמל או האינסטלציה. גם אם אין לכם עדיין אפילו כלי עבודה אחד, אין זאת אומרת שלא כדאי לבנות סט איכותי. גם אם אין לכם כל ניסיון בעבודה עם כלים שונים, תוכלו בהחלט ללמוד אין עושים זאת כהלכה ולשאוב הנאה ממלאכת כפיכם כמו גם לחסוך כסף רב כאשר לא תצטרכו להזמין בעל מקצוע לכל פעולה או תיקון.

 

סט כלי עבודה לבית – הברגות

רוצים להתחיל לבנות סט כלי עבודה לבית לצורך ביצוע עבודות שונות ותיקונים? צריכים להרכיב מיטה או ארון ואולי לפרק כוננית ישנה? מרכיב בסיס של כל סט כלים כולל סוגים שונים של מברגים. אפשר כמובן לרכוש כמה מברגים בסיסיים וקטנים לעבודה ידנית רגילה, אבל אנו ממליצים לרכוש כמה תוספות שעושות את החיים הרבה יותר קלים.

אם אתם רוצים לעבוד חכם, מהר ובטוח, אל תוותרו על מברג עם ידית רצ’ט. במקביל, בחרו לעצמכם סט ובו מברגים ידניים בגדלים שונים, כך שתוכלו להתמודד עם כל הברגה שהיא. לא פחות חשוב – לדאוג למאריכים וכן לבוקסות. כדאי שיהיו גדלים שונים וכך, תעבדו בנוחות וללא מאמץ.

 

כלי חיתוך ופליירים

שום סט כלי עבודה שהוא לא יהיה שלם אם לא יהיו בו פטישים טובים וכן צבת להסרה של מסמרים. אך מה לגבי פעולות של חיתוך וכיפוף שצריכים לבצע לעיתים תדירות? לצורך כך, אין ספק שתצטרכו בארגז הכלים שלכם עוד כמה כלים טובים.

אילו כלים כדאי לכם לשים בתוך ארגז כלים שימושי? דאגו לכלי חיתוך טובים כגון סכין חיתוך (סכין יפנית) וכן מסור ידני טוב. בנוסף, רכשו פליירים שיאפשרו לכם לבצע חיתוך או כיפוף של חומרים שונים. יש פלאיירים מבודדים שבעזרתם ניתן לחתוך בקלות חוטי חשמל, ישנם פלאיירים שיכולים להסיר בידוד מחוטים שונים ולא כדאי לוותר גם על פלאייר פטנט.

 

אינסטלציה וסתימות

אי אפשר לשכוח שכלי עבודה חשמליים כגון סט מברגות מקיטה יעזרו לכם לעבוד בצורה קלה, אך במקביל, יש לרכוש כלים לטיפול באינסטלציה. הייתה לכם פעם סתימה בצינור כזה או אחר? הייתה נזילה? צריכים להחליף ברז? אל תהססו ורכשו לכם מפתח צינורות איכותי. יש לשים לב שמפתח צינורות יכול להגיע בגדלים שונים ויש דגמים מאוד כבדים ומסיביים. לצרכים ביתיים לא צריך בדרך כלל את המפתחות הגדולים והכבדים מאוד. אפשר לשקול רכישת מפתח זוויתי.

 

כלים נוספים לשירותכם

מי שמתכנן לבצע עבודות בעץ ייטיב לעשות אם ירכוש כלי עבודה לנגרות. בנוסף, כדאי בהחלט לרכוש גם דיבלים בגדלים שונים ומומלץ גם שיהיו בבית פתרונות למדידה מרחקים. לצד סרטי מדידה יש בנמצא גם מדי טווח הפועלים בטכנולוגיית לייזר חדשנית. גם אקדחי סיכות יכולים להיות נחוצים. ומה אם יש לכם גינה? לצורך טיפול בה כדאי שיהיו גם חרמשים ומקצרות וכן מכסחת דשא במידה ויש לכם מדשאה.

 

מה עוד כדאי שיהיה בבית? למשל רולר ומברשות לצרכי צביעה וסיוד. מלחציים וקליבות אם אתם מבצעים עבודות בעץ וכמובן גם מקדחה ומברגה לצורך קידוחים בקיר, בבלוקים או בעץ. זכרו, יש הרבה מאוד כלים שיוכלו לשרת אתכם נאמנה ולא חייבים לרכוש את הכל ביום אחד אך גם לא כדאי להשאיר את הרכישה לרגע האחרון.