דגשים אודות שיפוצים

תחום השיפוצים הנו רחב ומגוון, וניתן למצוא בו מגוון התמחויות שונות. כך למשל ניתן למצוא שיפוצים שמתייחסים לצביעה, הריסת קירות, בנית נישות מגבס, ריצוף, הוספת נקודת חשמל, בניית דק, חפירה עבור העברת קו חשמל, תליית מאוורר תקרה, פירוק ארונות קיר, החלפת האמבטיה הקיימת, טיפול בדליפה וכדומה. מכאן שניתן למצוא שתחום זה מאוד רחב וכולל אינספור פרויקטים מגוונים. לאור כל זאת יש לדעת להבחין מתי ניתן להיעזר בשיפוצניק כללי ומתי יש להיעזר בשיפוצניק בעל התמחות ספציפית.

מומחיות

באופן כללי טוב להכיר שניתן למצוא קבלני שיפוצים בראשון לציון שמציעים מגוון שירותי שיפוצים עבור אינספור צרכים, כאשר לא פעם אותו קבלן שיפוצים אחראי על מציאת בעל המקצוע הספציפי בהתאם לצורך. כך למשל אם מתעורר צורך לערוך שיפוצים בראשון לציון והמשימה היא לרצף מחדש את המטבח, הרי שמוטב לחפש אחר בעל מקצוע שמתמחה בתחום, וזאת כי ריצוף נחשב לתחום מאתגר אותו לא כל בעל מקצוע יכול לבצע, ועל כן אם מבקשים להיות מרוצים מהתוצאה ולא להגיע למצב בו יש לבצע את המטלה מחדש, הרי שמראש יש לוודא שאותו שיפוצניק מומחה בתחום, ולשם כך יש לבחון את הרזומה ואף לדבר עם לקוחות קודמים.

טיפ חשוב

לא פעם כאשר אנשים מבקשים לערוך שיפוצים הם כבר גרים בנכס המדובר, ועל כן עתידיים לסבול מרעשי השיפוצים ומשאר תופעות הלוואי- למשל אבק ולכלוך. על כן מי שמבקש לשפץ דבר מה, ייעשה חכם אם באותה הזדמנות ישפץ מגוון דברים ביחד, וזאת על מנת למזער את מספר הפעמים בהן נאלצים לחיות בתנאים של אתר עבודה.

מקצועיות מהי?

חשוב לציין ששיפוצניק מקצועי לא רק יעשה עבודה טובה ויערוך תיאום ציפיות מול הלקוח, אלא שיפוצניק מקצועי גם ישאיר אחריו סביבת עבודה נקייה, וזאת מתוך הבנה שהלקוח מבקש לחזור לגור בסביבה נעימה כמה שיותר מהר. עוד נציין ששיפוצניק מקצועי יימנע מגרימת נזק משני, מראש יודיע מהו המחיר (ולא יפתיע בסוף העבודה עם תוספת מחיר לא מתוכננת), ישתמש בחומרים איכותיים שמתאימים למשימה, יעמוד בלוחות הזמנים שמראש הגדיר, יאבחן היטב את המשימה בטרם ייכנס לפעולה ואינו יעזוב את המקום לפני שיוודא שביעות רצון מלאה מצד הלקוח.

האם לטפל בבעיה באופן עצמאי?

לא פעם אנשים עומדים בפני סיטואציה שמצריכה יד מקצועית, אך הם מבקשים להימנע מהוצאה, ועל כן מבקשים לנסות את מזלם בטיפול הבעיה באופן עצמאי. הרבה פעמים סיטואציות שכאלו מסתיימות בכך שגם אותו חלק שניסו להרכיב התקלקל, גם בוזבז על המשימה זמן רב, גם נגרם נזק משני, גם נוספו עצבים מיותרים למשוואה וגם הבעיה לא נפתרה. על כן מראש מומלץ לפנות לעזרתו של שיפוצניק מקצועי, וזאת על מנת להרוויח את המרב. לבסוף נציין שכל שנותר לעשות זה להשוות מחירים ולבחון רזומה.