תיקון נזילות ממיכל ההדחה בשירותים - בקלות ובזול

הניאגרה (מיכל ההדחה של האסלה), הינה מיכל שבו נמצאים מים. עם הפעלת ידית הורדת המים, המים משתחררים מן המיכל לכיוון האסלה דרך הצינור המחבר בין שניהם. לא אחת, משהו משתבש ומתחילה נזילה ממיכל ההדחה. בדרך כלל מדובר בנזילה שיש לטפל בה בדחיפות, מפנישכמות המים הנוזלים היא רבה. אתם בדרך להתקשר לשרברב? אולי לא צריך! עקבו אחר המדריך הבא ואולי תצליחו להסתדר לבד?

מה צריך?

סט מברגים

גומייה (אטם) מתאימה

מה עושים?

מרבית הנזילות ממיכל ההדחה נגרמות או בשל גובה לא תקין של המצוף או בשל תקלות באטם (גומייה שקל להחליף) הממוקמת בתחתית מיכל ההדחה. נוכל לבדוק את שני אלה ורק במידה שלא הצלחנו לפתור את הבעיה - לקרוא לשרברב.

בשלב הראשון, נוודא כי גובה המצוף במיכל ההדחה תקין. לאחר הסרת מכסה הניאגרה העליון, נוכל לזהות בצד הניאגרה וליד החיבור לצנרת המים בורג. חיזוק הבורג ישפיע על מיקום המצוף ועשוי להפסיק את הדליפה. נסו לחזק את ההברגה ובדקו אם הנזילה ממשיכה.

בשלב השני (שאני ממליץ להגיע אליו רק אם השלב הראשון לא עבד) ננסה להיטיב את מיקום האטם בתחתית הניאגרה או להחליף את האטם, או הוא כבר שחוק. הנה סדר הפעולות:

1. הסירו את המכסה העליון של מיכל ההדחה

2. סגרו את הברז המוביל מים אל מיכל הדחה לאחר “”he-IL">הורדת המים"

3. הדיחו את המיכל - לחצו על הידית לריקון מלא של מיכל ההדחה. כעת, מיכל ההדחה ריק והברז הממלא אותו סגור, כך שהוא יישאר ריק.

4. נשלוף החוצה את מנוף הידיות של מיכל ההדחה, בדרך כלל על ידי משיכה החוצה של פין פציל המחזיק את המנוף במקומו.

5. נרים למעלה את הפעמון המצוי בתחתית מיכל ההדחה ונגלה מתחתיו את האטם שאנחנו רוצים להחליף.

6. נבדוק את מיקום האטם ומצבו. אם יש צורך, נחליף אותו באטם חדש.

7. נחזיר את הפעמון, נחבר בחזרה את מנוף הידיות של מיכל ההדחה, ונפתח את הברז המוביל מים אל מיכל ההדחה. מיכל ההדחה מתחיל להתמלא.

נבדוק שהנזילה נפסקה.

בהצלחה!