עשה זאת בעצמך - תיבת דואר מעץ

פרוייקט קליל, מהיר, ובעל תוצאה יפהפייה - מתאים למתחילים או למתקדמים בנגרות. ואגב, אם אתם לא צריכים תיבת דואר - בשינויים קלים תוכלו להפוך את הפרוייקט לשובך יונים שאפשר לתלות בחוץ ולשמח את הילדים.

מה צריך?

כלים: מסור ידני, נייר שיוף, עיפרון וסרגל מתכת לסימון, פטיש ומסמרים.

חומרים: לוחות עץ לפי המידות הנ“”he-IL">ל:

עבור הבסיס: לוח עץ מרובע במידות רצויות (מידות ממוצעות לתיבת דואר: 20-30 ס“”he-IL">מ אורך עבור כל אחת מארבע הפאות). אפשר שיהיה ריבוע ופשר שיהיה מלבן - רק שימו לב להתאים את מידות הקירות למידות הנבחרות של הבסיס.

עבור ארבעת הפאות: ארבעה לוחות מרובעים. שתי הפאות המקבילות לקרקע יהיו באורך הפאות המתאימות בבסיס, שתי הפאות הניצבות לקרקע יהיו בגובה הפרוייקט הרצוי (שוב, עבור תיבת דואר סדר גודל ממוצע של 20-30 ס“”he-IL">מ).

שתי הפאות הקדמיות ייחתכו בחלקן העליון בצורת משולש שתכתיב את שיפוע לוחות הגג.

שני לוחות עבור הגג: ברוחב מתאים לרוחב הפרוייקט ובאורך לבחירתכם. מומלץ שתבחרו לוחו ארוכים מרוחב הפרוייקט, על מנת שתכלו לבנות גג משופע קלאסי.

מה עושים?

1. שלב מקדים: תכננו את הפרוייקט שלכם בקפידה. ראשית בחרו את המידות המתאימות ושרטטו את ששת חלקי העץ שעליכם לנסר (או להזמין מוכנים מן הנגרייה).

2. אם יש צורך לנסר, לשייף או להכין את חלקי העץ שלכם - זה הזמן. רצוי לעבוד עם לוחות עץ משוייפים, ואם אפשר גם מטופלים נגד מזיקים לעץ, חשוב במיוחד אם הפרוייקט שלכם מיועד לעמוד בחוץ.

3. מתחילים בהרכבה - מן הבסיס כלפי מעלה. חברו באמצעות מסמרים את שני הלוחות הצדדיים (אלה שהם בצורת ריבוע), ולאחר מכן פתחו חור בגודל מתאים (ואם אפשר, בעל צורך אליפטית, סתם כי זה מקנה מראה יותר קלאסי לפרוייקט) לדלת בלוח המיועד להיות בחזית הפרוייקט. חברו גם את שני הלוחות בעלי צורת המשולש בפאה העליונה אל הבסיס.

4. חברו במסמרים את שני לוחות הגג בזווית המתאימה ביחס לזווית המשולש בלוחות החזית.

5. הפרויקט גמור. כעת, ניתן לצבוע אותו, לחבר לו מעמד או לתלות אותו על הגדר. תתחדשו!