מה עדיף - לקנות כלי עבודה בנפרד או להשקיע בסט כלי עבודה איכותי?

אנחנו רוכשים פה מקדחים, שם מברגה, ובסוף מתקבל חדר עבודה עמוס בכלים שונים, מאיכויות שונות, לא פעם יש לנו שניים (או יותר) מאותו הדבר מבלי שבכלל נדע על כך. על מנת לשמור על חדר העבודה שלכם מסודר, ולשמור על הכלים בו במצב איכותי לעבודות DIY טובות - אנחנו ממליצים לוותר על רכישת “”he-IL">כלי פה כלי שם“, ”he-IL">ולבצע רכישה של סט איכותי, שישרת אתכם באופן מגוון בכל עבודה או פרוייקט - מבלי להתפשר על “”he-IL">כלים קרובים" או על איכות ירודה. עוד על סטים של כלים - במאמר שלפניכם

מה היתרון הגדול ברכישת סט של כלים?

אולי אתם מאמינים ברכישת כלי עבודה לכשתצטרכו אותו, אבל בכלי העבודה הבסיסיים (מברגה, מקדחה, מסור, וכדומה) כדאי שתחזיקו כלים איכותיים, עם כל האביזרים הנדרשים הנלווים (כמו סט מקדחים מתאימים לשימוש על עץ, בטון, גבס, וכולי) בהישג יד.

הבחירה של סט כלים שמגיע ביחד, מבטיחה כלים באותה איכות (ואם תבחרו סט “”he-IL">מבית טוב“, ”he-IL">תקבלו כלים איכותיים שישרתו אתכם נאמנה למשך שנים רבות) במחירים נמוכים משמעותית מן המחיר המצטבר ברכישת כל כלי בנפרד.

במרבית הסטים של כלי העבודה מגיעים הכלים בתוך מזוודה או מארז המתאימים לשמירה על הכלים באופן בטוח ואיכותי, כך שהם לא הולכים לאיבוד בתוך בליל כלי העבודה בסדנה שלכם, נשחקים, או חלילה נופלים לידיים לא מיומנות בשגגה.

בנוסף, מרבית הסטים האיכותיים מגיעים עם סוללות איכותיות, מטען, ולעיתים תוספות של מקדחים (ביטים) תואמים, להבים להחלפה, ועוד.

ואם אני צריך רק כלי אחד / מקדח אחד / חלק קטן מן הסט?

ייתכן שיותר כלכלי במקרים מסויימים באמת לרכוש רק כלי עבודה ספציפי. גם אז, אנחנו ממליצים בחום להשקיע בכלי עבודה איכותי מחנות בעלת מוניטין טוב ובאחריות מקיפה. עם זאת, אם אין ברשותכם סטים של כלי עבודה, היינו ממליצים במידת האפשר בחירה של סט כלי עבודה איכותיים, לצרכים עתידיים שיתעוררו ללא ספק עם הזמן.

איפה קונים סט כלי עבודה איכותיים?

חנויות רבות מציעות סטים איכותיים של כלי עבודה בעלי אבזור מושקע ואיכותי. בחנות המקוונת של בית סנטר תמצאו סטים מקצועיים, במשלוח מהיר וחלוקה נוחה לתשלומים.