חמישה רעיונות לשדרוג של רהיטי גינה

שוק רהיטי הגינה מאפשר רהיטים עמידים, יפהפיים ושונים, במחירים גבוהים, או רהיטים פשוטים במראה סטנדרטי, במחירים זולים. השאלה שאנחנו תיכף ננסה להשיב עליה היא - האם אפשר ליהנות מכל העולמות? לרכוש רהיט במראה פשוט ובמחיר נמוך, ולשדרג אותו, לקבלת רהיט מהמם, ייחודי ובעל מראה אישי מאוד, ועל הדרך ליהנות מהפרויקט? קבלו מספר רעיונות לשדרוג שיקפיץ את רהיטי הגינה שלכם..

צביעה

בעזרת מברשת וצבע מתאים, ניתן באמת לעשות שינוי גדול ברהיטים. בין אם הרהיטים שלכם עשויים מעץ, מפלסטיק או ממתכת - אם תבחרו את סוג הצבע המתאים לחומר והגוון המתאים לכם - תוכלו לעשות נפלאות. בנוסף, תוכלו לבחור גימורים שונים (כמו מבריק, מט, מחוספס, משי).

מה חשוב לזכור?

אם החלטתם לצבוע מחדש, זיכרו שקשה לצבוע בצבע בהיר מעל צבע כהה (כדאי לנסות להוריד את הצבע או לבחור בצבע בעל כיסוי מעולה), אם אתם מתכננים לצבוע רהיטי מתכת הנגועים בחלודה כדאי שתבחרו צבע שמטפל בחלודה כמו המרייט של יעקובי או המרטון של טמבור.

ריפוד

בקלי קלות תוכלו להוסיף ריפוד צבעוני, ססגוני ועליז לכיסאות פלסטיק, מתכת או עץ שברשותכם. אם הכיסאות כבר מרופדים תוכלו לנתק מהם את הריפוד, לחדש את חומר המילוי (או לוותר עליו), ובאמצעות דבר חם או אקדח סיכום (לרהיטי עץ) להעניק לכל רהיט מראה חדש לגמרי.

מה חשוב לזכור?

עבור רהיטי גינה חשוב לבחור בדים דוחי מים בעלי עמידות לתנאי מזג האוויר (שלא יבהירו בשמש או ייראו בלויים לאחר הגשם).

אקססוריז

אם צבעתם, ריפדתם, ועדיין חסר לכם משהו - תוכלו להוסיף לרהיטים שלכם המון אם תחשבו על איבזור הפינה. לדוגמה - הוספת של גופי תאורה (גם בשיטת עשה זאת בעצמך, עם חיבורים מוסווים לחשמל), גמדי גינה ו/או קישוטים מן המשתלה הקרובה, עציצים במיכלים מתוצרת עצמית, וכולי.

מה חשוב לזכור?

במיוחד בתחום האקססוריז, וחשוב במיוחד בתחום העיסוק בחשמל, אם אתם מוסיפים גופי תאורה, זיכרו שאתם מאבזרים את הגינה, ולכן הכל צריך להיות בטיחותי, אסתטי ומתאים לחשיפה למזג האוויר, לאזור שאולי ילדים משחקים בו וכולי, בכל זמן. חשוב לא להשאיר חוטי חשמל חשופים, לקבע היטב איבזור שעלול ליפול, וכדומה.

תתחדשו!