איך פותחים סתימה בכיור?

אין גברי יותר משחרור של סתימה בכיור, בעיקר אם בדיוק שטפתם כלים ביחד ולפתע עלה הכיור על גדותיו. זה הזמן ללבוש את המכנסיים בגזרה הנמוכה, להצטייד במברג ופומפה ובהבעה גברית במיוחד - בואו נפתח את הסתימה ביחד!

מה צריך?

כלים: מברג, פומפה (פמפמת, בעברית), דלי.

מה עושים?

מקור הסתימה הוא בדרך כלל הסיפון, המצוי מתחת לכיור. בסיפון זה, בדרך כלל מצוי מעין מיכל קטן שמטרתו לאגור את הלכלוך הנשטף עם המים אל הצינורות על מנת למנוע ממנו לזרום בצינורות עם המים וליצור סתימה באזור קשה יותר לתיקון. לכן, אם אתם לא מפנים את הלכלוך שהצטבר בסיפון מדי פעם - כדי לעשות זאת כעת.

* חשוב לקחת בחשבון - בזמן שאתם עובדים על הדיפון שבכיור, אם מישהו ישתמש בברז המים ישפריצו לכל עבר. לכן חשוב ו לסגור את ברז המים הראשי לפני תחילת עבודה, או לוודא בכל שיטה אחרת שאף אחד לא יתקרב לברז כל זמן שאתם עובדים מתחתיו.

1. מלאו מבעוד מועד דלי במים וסבון - לניקוי הסיפון כשהוא יהיה משוחרר, אז לא תרצו להשתמש בברז המפורק.

2. התמקמו בצורה נוחה מתחת לכיור.

3. מטרתכם לפרק את הסיפון (הצינור בעל מבנה בצורת כוס) שמתחת לכיור. הסיפון בדרך כלל מקובע למקומו בעזרת בורג או בעזרת מחבר פלסטיק. בשני המקרים יש לשחרר את החיבור בעזרת סיבוב עם כיוון השעון.

אם אתם מרגישים שהצטברו נוזלים או לכלוך בסיפון - מקמו דלי ריק בהישג יד ו/או רוקנו את הארון שמתחת לכיור מפריטים על מנת שתוכלו לייבשו בקלות במקרה של הצפה.

אנחנו ממליצים על פעולה איטית ומחושבת, על מנת למנוע הרטבת יתר של העוסקים במלאכה.

4. לאחר ששחררתם את הברגים המחזיקים את הסיפון במקומו, תוכלו לשחרר את חלק הצינור המתחבר אל הכיור. שחררו את החלק העליון והתחתון של הסיפון כך שתוכלו להוציא את הסיפון.

5. זה הזמן לפרק את חלקי הסיפון ולנקות אותם באופן יסודי.

6. לאחר הניקוי - החזירו את הסיפון למקומו. פיתחו את זרם המים בכיור על מנת לבדוק שהכל עובד כראוי. בדקו בקפדנות לזיהוי נזילות במקרה שלא חיברתם את הסיפון בדיוק טוב והאיטום בצינור אינו מושלם. אם אכן תזהו טפטופים מהצינור - שחררו וחברו אותו שוב בצורה טובה יותר.