עשה זאת בעצמך - שדרוג המיטה הזוגית

נתקעת בלי מתנה ליום האישה? בא לך להפתיע בתחום הזוגיות ולרענן את חדר המיטות? מזמן לא השתמשת במסור ודווקא בא לך פרוייקט קטן שישנה הרבה, באחד החדרים המרכזיים בבית? הנה לפניך - כל הדרכים לשדרוג מיטה זוגית פשוטה מעץ, לחוויית שינה חדשה לגמרי.

בסיס המיטה - עם או בלי רגליים

ראשית, תוכל להחליף לגמרי את בסיס המיטה הקיימת, באמצעות הכנה של “”he-IL">מסגרת" מעץ שתתאים למזרון שלכם. ניתן גם להקים במה מעץ, שתגביה את המיטה ותהפוך אותה למלכותית יותר. הנה כמה טיפים בנוגע להקמת בסיס המיטה:

1. יש למדוד את אורך ורוחב המזרון (מידות סטנדרטיות: 1.40 X 1.90 מטרים) ולהוסיף שני סנטימטרים לכל כיוון. זה יהיה הגודל הפנימי של המשטח למזרון (לא כולל עובי העץ עצמו).

2. אנחנו ממליצים לרכוש עצים מנוסרים ומשוייפים. חשוב לצבוע את העצים בלכה מגוונת או בצבע לבחירתכם, גם בשביל המראה הסופי, וגם לצורך קבלת מוצר חלק ללא “”he-IL">קוצים“. ”he-IL">ניתן לבחור בעבודה עם עץ או עם MDFעץ מעובד, עמיד וחזק, שקל לעבוד איתו וזול לרכוש אותו.

3. אם אתם רוכשים את העצים חתוכים למידה (לבמה, לארגז, או לכל חלק אחר שתבחרו לבנות), חשוב שתצטיידו במברגה טובה, ובברגים שיאפשרו חיבור בין חלקי העץ.

עוד כדאי שיהיו לכם: סרגל זווית, סרט מידה, פטיש נגרים, מסור יד.

4. אם בחרתם באפשרות של בניית במה מוגבהת למיטה - אנחנו ממליצים ברכישת העץ לקחת בחשבון די עץ ליצירת המשטח העליון, ועוד מסגרת - לאורך ולרוחב, ועוד מסגרת אחת באמצע הבמה, לרוחב, שתקנה לה יציבות.

5. ניתן בהחלט להוסיף מסגרת גם בחלקה העליון של הבמה, על מנת לייצב את מזרן המיטה ולקבע אותו. אם יש לכם מספיק מקום בחדר, תוכלו לבנות במה מעט גדול יותר ולהשאיר מקום לכוס קפה, לספר שבדיוק קוראים או אפילו מעמד “”he-IL">בילט אין" לשידה.

ראש המיטה - פונקציונאלי ודקורטיבי

למראשות המיטה החדשה שתבנו ניתן להוסיף משטח דקורטיבי שיהווה חלק מהמיטה. את המשטח מכינים בנפרד, ומחברים אל ראש המיטה באמצעות ברגים.

רוחב ראש המיטה יהיה זהה לרוחב המיטה. גובה הראש משתנה ותלוי בבחירות העיצוביות שלכם. ניתן לרפד את ראש המיטה בחומר למילוי כריות ולשדך (כן, לשדך!) אליו בד דקורטיבי באמצעות אקדח סיכות.