צביעת התקרה - אם צריך לעשות את זה - חשוב לעשות את זה נכון!

מרביתנו, גם הצבעים החצי מקצוענים, מעדיפים שלא להתעסק בצביעת התקרה. קשה להגיע לצביעה אחידה, קשה להגיע לכל המיקומים, גם במרכז החדר, לצביעה איכותית של התקרה, שלא לדבר על הטפטופים שקשה מאוד למנוע אותם במהלך העבודההנה כמה טיפים וכללי אצבע, לצביעה מוצלחת של התקרה. כי אם כבר הגיע הזמן לצבוע גם את התקרה ואתם מתכוונים “”he-IL">ללכת על זה" – מוטב שתעשו זאת כך שלא תצטרכו לצבוע שוב את התקרה למשך הרבה שנים

טיפ ראשון - הצטיידו בכלים איכותיים

אין דרך לעקוף את זה. על מנת לצבוע את התקרה, צריך להגיע אליה. אז כמו שאנחנו רואים את זה - יש לכם שתי אפשרויות. או לעבוד עם סולם (אז אתם צריכים לגרור אותו בכל פרק זמן קצר) או לעבוד עם ידיות טלסקופיות איכותיות המאפשרות הברשה, גם של התקרה, מבלי שתצטרכו לטפס ולרדת מן הסולם.

טיפ שני - רפדו היטב את הרצפה

אנחנו ממליצים על צביעת התקרה בעזרת רולר, ובמקרה הזה במיוחד אנחנו ממליצים על משטח צבע שבו ניתן להסיר עודפי צבע מהרולר ועל עבודה עם מעט צבע על הרולר. ואחרי כל זה נאמר גם - חשוב לפנות את כל הרהיטים ולרפד היטב את הרצפה. את כל הטפטופים שלא תצליחו למנוע - חשוב לנקות מוקדם ככל האפשר, מפני שניקוי של צבע יבש פשוט לוקח הרבה יותר זמן.

טיפ שלישי - תתחילו מהתקרה

תגלו בהמשך הפרויקט שלצבוע את התקרה דורש מכם הרבה גמישות וכוח :-) מוטב שתתחילו עם התקרה על מנת שתאפשרו לעצמכם לתקן במהלך צביעת הקירות את הטפטופים והנזילות על הקירות שייגרמו מהצבע הטרי שעל התקרה.

טיפ רביעי - עבדו עם צבע שמיועד לתקרה

זה אולי יפתיע אתכם, אבל יש צבעים שהם מיועדים לצביעת התקרה, ויש להם יכולות אחיזה מוגברות למשטח, כך שהם נוטים לטפטף פחות וגם אולי לא תצטרכו שכבה שנייה. מומלץ להעדיף, אם כן, דווקא צבעי תקרה ולא להשתמש בצבע הרגיל בו תשתמשו לצביעת הקירות (רק שימו לב שאתם משתמשים בגוון המדויק ואם אתם צובעים את כל החדר באותו הגוון - שימו לב שאתם באמת בוחרים את אותו הגוון והעדיפו צבעים של אותה החברה, כי צבעים של חברות שונות לא מתקבלים זהים לאחר הייבוש).

בהצלחה!