כל מה שצריך לדעת על צביעה נכונה של מתכת

מתכת, גם אם היא ישנה או אפילו חלודה, מאפשרת צביעה מחדש. בין אם מדובר בגדר חיצונית, רהיט או כלי עבודה - כל דבר עשוי מתכת ניתן לצבוע מחדש ולקבל מראה שמור וחדש יותר. איך צובעים מתכת בקלות ובצורה נכונה? על כך - במאמר שלפניכם

מה צריך?

  • צבע מתאים לצביעה על מתכת. אם האזור המיועד לצביעה “”he-IL">סובל" מחלודה - חשוב לרכוש צבע מתאים לצביעה מעל חלודה. צבעים לדוגמה שמתאימים לצביעת מתכת: המרייט או המרטון. ניתן להשיג צבעים מתאימים למתכת בגימור מבריק, מט, מחוספס, ועוד.

  • לכה שקופה - אם אתם מחפשים מראה מבריק במיוחד,

  • מברשת - קחו בחשבון את גודל המשטח לצביעה ובחרו מברשת מתאימה. אם המשטח גדול אבל בעל אזורים עדינים - אולי כדאי לרכוש מברשת רחבה ועוד מברשת דקה שתאפשר צביעה במיקומים יותר מורכבים.

  • חומר דילול לצבע, כמו טרפנטין. גם אם קניתם מברשת שאתם לא מתכוונים לשמור לאחר הצביעה, ובעיקר אם בפרוייקט הצביעה שלכם מעורבים כמה צבעים - חשוב שתוכלו להוריד את הצבע מאזורים אליהם הוא לא היה אמור להגיע

  • סמרטוט שאתם לא צריכים

מתחילים לעבוד

1. נקו היטב את המשטח המיועד לצביעה, באמצעות מים, מברשת אם צריך, סמרטוט. אפשרו למשטח להתייבש.

2. ציבעו את משטח המתכת בשכבה ראשונה של צבע. הקפידו על צביעה אחידה ויסודית, בעיקר אם בחרתם צבע אטום או מחוספס.

3. אפשרו לשכבת הצבע להתייבש והחליטו אם אתם מעוניינים לצבוע כוד שכבה של צע (לקבלת כיסוי אחיד יותר) או שכבת לכה שקופה (שתוסיף ברק)

צביעה בקלי קלות

אפשרות נוספת לצביעת מתכת בקלות, היא צביעה באמצעות ספריי. צבע מתאים למשטחי מתכת מגיע במיכל התזה לשימוש מאוד נוח, במיוחד עבור משטחים שאינם חלקים או למי שפשוט אין לו סבלנות. חשוב לדעת, אם אתם בוחרים צביעה בהתזה, שמאוד לא בריא לנשום בנוכחות צבעי התזה אלה ולכן מומלץ לעבוד עם מסיכת פה או לנשום כמה שפחות בזמן שמתיזים.

צביעה נעימה!