מפוחים

מפוח חשמלי משמש לניקוי הגינה או החצר ומסלק לכלוך ועלים שמצטברים בשטח. בנוסף למפוחים הרגילים, אצלנו באתר בית סנטר ניתן למצוא גם מפוחים שמשמשים בתור שואבי עלים, ששואבים את הלכלוך ומעבירים אותו לשק איסוף. בכך הם מייעלים במידה רבה את הניקיון. חלקם אף בעלי מנגנון לגריסת עלים וענפים שהופך את פסולת הגינה לדשן ולקומפוסט, שבהם ניתן להשתמש לאחר מכן לדישון הדשא והצמחייה. 

עלים ולכלוך נוטים להצטבר לעיתים קרובות, בין אם הם נופלים מהעצים, נישאים ברוח או מגיעים לגינה שלכם בכל דרך אחרת. מפוחי עלים משמשים גננים מקצועיים שמתפרנסים מהמקצוע שלהם וגם כל אדם או משפחה שיש להם גינה או חצר, ומעוניינים להפוך אותן לפנינה מעוצבת ונאה. בהחלט כדאי להפיק את המרב מהשטח הזה, כך שתוכלו לשבת בו במהלך אחר צהריים חמים או ערב קיצי וליהנות מהבריזה ומהשהות עם האנשים הקרובים לכם. 

המפוחים שלנו מיוצרים על ידי היצרנים הבכירים בעולם כלי הגינון, וביניהם כדאי למנות את חברות Hyundai, Bosch, Makita, WORX – ואחרות. חלקם רק נושפים, חלקם גם שואבים, חלקם שואבים וגורסים. בנוסף, הם נחלקים למגוון של דגמים בעלי מאפיינים ונתונים שונים, כמו הספק, עוצמת זרימת אוויר, משקל, נפח שק איסוף – ועוד. כמובן שגם המחירים משתנים בהתאם לדגם המסוים, וכדאי להשתמש באופציות הסינון בצד האתר על מנת להגיע לדגמים המתאימים לכם. 


כל מפוח חשמלי יזכה אתכם באחריות יבואן רשמי ובאפשרות לפרוס את התשלום לעד 6 תשלומים ללא ריבית. הרכישה המאובטחת תגיע במשלוח אקספרס עד הבית – ללא עלות נוספת. מוזמנים להזמין כעת וליהנות משירות לקוחות מובחר ומהאפשרות לקבל ייעוץ טלפוני אישי מטעם הצוות האדיב שלנו, בו תוכלו להיעזר גם לאחר הרכישה.

תוצאות: 12
בחרת לסנן לפי: מפוחים
כלי עבודה לפי יצרן
WORX(4)
Einhell(2)
Makita(1)
Bosch(3)
Ryobi(1)
Skil(1)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה