גוזם גדר חיה

גוזם גדר חיה משמש גננים מקצועיים וגם כל אדם שמעוניין לטפח את החצר או את הגינה הפרטית שלו. באמצעות הכלי ניתן לחתוך ולגזום צמחייה, עלים, ענפי עצים ושיחים ולשמור על מראה אסתטי, מינימליסטי, אוורירי ומחודש. גיזום נכון מאפשר להכניס אור לגינה ומונע תחושה של צפיפות. אם שפר עליכם מזלכם ויש לכם גינה ביתית, כדאי מאוד להשקיע בה וליהנות ביחד עם החברים והמשפחה, ובפרט בתקופות החמימות של השנה. 

 

באתר בית סנטר ניתן לרכוש גוזמי גדר חיה של יצרנים משובחים של כלי גינון כמו Bosch, Skil ו-Black & Decker. מדובר בחברות בינלאומיות מצליחות, שמשווקות את המוצרים שלהן במדינות רבות בעולם. בין אם אתם עוסקים בגינון באופן מקצועי, שואפים לעשות זאת או עוסקים בגינון ברמה הביתית, חשוב לרכוש כלים איכותיים, אמינים ועמידים. יתרה מכך, מדובר בכלי גינון חשמליים, שמבצעים עבודה שקטה וחסכונית, ולא פחות חשוב מכך – גם ידידותית מאוד לסביבה. 

 

כל גוזם גדר חיה שונה מאחר מבחינת פרמטרים כגון אורך להב, קוטר גיזום, מומנט מרבי, משקל, הספק – וכו’. בנוסף לכך, טווח המחירים המוצע רחב ומאפשר רכישה שמתאימה לצרכים שונים של משתמשים שונים. כדאי לבחור את היצרן או את טווח המחירים שהולם את הציפיות שלכם, וכך לחסוך זמן ולהגיע לגוזם המתאים. כמובן שכדאי לבדוק גם כלי גינון נוספים המוצעים לרכישה באתר, כמו חרמשים, מפוחי עלים ומכסחות דשא


הרכישה המאובטחת תעניק לכם אחריות יבואן רשמי למשך שנה, אפשרות לתשלום עד 6 תשלומים ללא ריבית ומשלוח אקספרס עד הבית. אתם מוזמנים כמו תמיד לפנות אלינו על מנת לקבל שירות לקוחות מעולה וייעוץ אישי בנוגע לרכישה, כך שתהיו בטוחים שאתם רוכשים את הכלי המתאים.

תוצאות: 18
בחרת לסנן לפי: גוזם גדר חיה
כלי עבודה לפי יצרן
WORX(2)
Makita(1)
Bosch(7)
Skil(2)
Black&decker(6)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה