אוהלים לקמפינג

בעוד בעבר היה צריך להתאמץ על מנת להקים אוהל בשטח, כיום ישנם אוהלי קמפינג קלים במיוחד להקמה ולקיפול, שניחנים גם בעמידות, חוזק ויציבות גבוהה יותר מהאוהלים של הדורות הקודמים, ומתאימים ללינה נעימה ולשימוש כל המשפחה. הם חוסכים זמן ומאמץ ומאפשרים הנאה מהשהייה ומהפעילויות השונות והמשותפות במרחב, תוך התעסקות מועטה בלבד בסוגיות טכניות. 

באתר בית סנטר תמצאו מגוון של אוהלי קמפינג לכמויות שונות של אנשים. מדובר באוהלים איכותיים במיוחד של חברות כגון Coleman, אמגזית ו-Camptown. הם מספקים הגנה טובה וראויה מפני תנאים שונים של מזג אוויר, וחלקם אף ניחנים במערכות ייחודיות שמעניקות חסינות מפני חדירת מים, מפני הפרעת הרוחות המנשבות ומפני קרני השמש. בנוסף, בהחלט נוח וקל לשאת אותם אתכם ולאחסן אותם ברכב בדרך לקמפינג. בכל הקשור לקלות הקמה וקיפול, כדאי לדעת שניתן לקפל ולהקים אותם תוך דקות בודדות, ואת חלקם תוך לא יותר מ-60 שניות בלבד

האוהלים מגיעים במגוון רחב של מחירים, וכדאי להשתמש בסינון שבצד האתר ולברור אותם לפי יצרן וטווח מחירים. כדאי לשים לב ולקרוא את הפרטים הטכניים של כל אוהל, ולהתייחס לפרמטרים כגון כמות אנשים, החומר שממנו הוא עשוי, משקל האוהל, כמות דלתות ופתחים, עובי מסגרת, גובה האוהל, עמידות בפני תנאי אקלים, פונקציות מיוחדות – ועוד. רכישה טובה ומתאימה תבטיח לכם שהות נעימה ומוצלחת בשטח. בפרט חשוב לוודא שהאוהל מרווח וגדול מספיק לכמות האנשים שצפויה להשתמש בו. 

מחפשים אוהלים לקמפינג או ציוד קמפינג ומחנאות נוסף? רכשו מוצרי מחנאות בבית סנטר! כל רכישה תבטיח לכם אחריות של היבואן הרשמי, משלוח אקספרס עד הבית, שירות לקוחות מעולה מצוות בית סנטר ואפשרות לפרוס את התשלום לעד 6 תשלומים ללא ריבית. ניתן לרכוש באופן מאובטח ומהיר דרך האתר או לבצע רכישה באופן טלפוני.

 

תוצאות: 7
בחרת לסנן לפי: אוהלים לקמפינג
כלי עבודה לפי יצרן
טווח מחירים
נוספו לאחרונה