מקדחות

כולם צריכים להחזיק מקדחה איכותית ועמידה בהישג יד. זה מתחיל בשיפוצניקים, מתקינים ובעלי מקצוע רבים וממשיך בכל בית אב בישראל, ובפרט אם אחד מדייריו אוהב לשפץ ולבנות בכוחות עצמו. באתר בית סנטר תוכלו לרכוש מקדחות של החברות הטובות והמובילות בעולם כגון מקדחה בוש, מקיטה, דרמל, Dewalt – ועוד אחרות וטובות. אם אתם רוצים להתחיל לבנות ארסנל כלי עבודה, רכישת מקדחה היא ללא ספק מקום טוב להתחיל בו. 

כל המקדחות כולן 

קיימים בשוק סוגים שונים של מקדחות – מקדחות רוטטות, מקדחות יהלום, מקדחות נטענות, מקדחה/מברגה, מקדחה זוויתית – ועוד. כל מקדחה בעלת עוצמה אחרת ומתאימה לקידוח בחומרים שונים – קשיחים יותר ופחות. אנשי מקצוע שונים צריכים פעמים רבות להחזיק ביותר מאשר סוג אחד, על מנת שיוכלו להעניק מענה מדויק לכל מטלה. במסגרת הביתית לרוב מספיקה מקדחה סטנדרטית. גם מקדחה/מברגה הינה כלי מומלץ במיוחד בשל העובדה שהיא כוללת 2 פונקציות דרושות בכלי אחד. 

דגמים שונים באתר 

מלבד סוג המקדחה, לכל מקדחה יש מפרט טכני ונתונים משל עצמה בכל הקשור להספק, מהירות, משקל, כושר קידוח – ועוד. כדאי לשים לב למפרט לפני הרכישה. בצד האתר תוכלו לברור ולסנן את המוצרים ולהגיע בזריזות לאלו שמתאימים לכם. ניתן למיין לפי יצרן, סוג מקדחה וטווח מחירים, ולאחר מכן להמשיך לברור אותם לפי פרמטרים אחרים. טווח המחירים של המקדחות הוא רחב מאוד ומשקף את הדגמים והמותגים השונים. המחירים משתלמים, ובכל מקרה כדאי לבדוק אם יש מבצעים רלוונטיים. 

ציוד נלווה

בנוסף למקדחה שתרכשו דרכנו, תוכלו לרכוש גם ציוד נלווה, כגון סט מקדחים וביטים במחירים מוזלים, שישמשו אתכם בזמן ביצוע העבודה. גם סטנד למקדחת יהלום תוכלו לרכוש. אם אתם זקוקים לכלי עבודה חשמליים נוספים מכל הסוגים – תוכלו למצוא גם אותם בקטגוריות השונות באתר. 

שימוש בטוח 

מקדחה היא כלי עצמתי, וכדאי להשתמש בה בזהירות ובבטיחות. כדאי להשתמש בנעלי עבודה, בכפפות עבודה ובמשקפי מגן, ולעיתים גם באוזניות מגן. אין להזניח את הבטיחות שלכם בעת ביצוע המלאכה, ולא משנה אם היא קטנה או גדולה ואם אתם חובבים או אנשי מקצוע. וודאי שגם את מוצרים אלו תוכלו לרכוש דרך בית סנטר. 

ייעוץ לפני רכישה

מקדחה היא כלי שנרכש לתקופה ארוכה מאוד ולעתיד הרחוק, לכן כדאי להתייחס לרכישה שכזאת בכובד ראש. אם אינכם בטוחים איזו מקדחה תתאים לצרכים שלכם ולסוג העבודות שאתם מבצעים, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשים מומחים בתחום. אתם מוזמנים לפנות אלינו באופן טלפוני לקבלת ייעוץ מסוג זה, וכך לבצע רכישה מושכלת ומדויקת. 


מקדחות מעולות זמינות לרכישה מהירה ומאובטחת כעת באתר בית סנטר. תזכו ליהנות מאחריות היבואן הרשמי, תשלום במספר תשלומים ללא ריבית, משלוח אקספרס עד הבית – ללא עלות נוספת, וכמובן – שירות לקוחות מעולה.

מחפשים מקדחה מומלצת? צפו והתרשמו ממגוון הדגמים שבעמוד!

תוצאות: 36
בחרת לסנן לפי: מקדחות
כלי עבודה לפי יצרן
WORX(1)
Makita(12)
Bosch(15)
Skil(2)
Dewalt(5)
Black&decker(1)
טווח מחירים
מתח
10.8V(1)
12V(1)
18V(5)
נוספו לאחרונה