אקדח סיכות

אקדחי סיכות הם למעשה שדכנים מוגדלים, המאפשרים לנו להדק סיכות  מתכת גדולות אל חומרים כמו עץ או פלסטיק. לאקדח סיכות כמה שימושים שונים, בין היתר הידוק של דפי נייר למצע קשה, וכן לצורך בידוד, עיטוף הבית, קירוי, ריפוד, חיווט וכן לתחביבים יצירתיים כאלו או אחרים. מדובר על מכשיר פשוט, שלא דורש ידע מיוחד להפעלתו.

ישנם כמה סוגים של אקדחי סיכות, המובדלים זה מזה בעיר במקור הכוח. 

 

סוגי אקדחי סיכות: 

 

אקדח סיכות ידני – זהו האקדח המוכר ביותר, שאתם אולי מכירים עוד מהילדות, כשהמורים תלו שלטים על הלוחות בכיתה. מדובר על אקדחים זולים וקלים לשימוש, וכן ניידים ונוחים. זהו הסוג המשתלם והנפוץ ביותר, וניתן למצוא אותו כמעט בכל מקום. בגזרת החסרונות, הסוג הזה דורש עבודה מעט מאומצת עם הידיים, ויכול לעייף מהר מאוד – לכן, אם יש צורך בעבודה רבה וארוכה, עדיף דווקא לבחור באקדח החשמלי.  

אקדח סיכות חשמליאקדח חשמלי הוא עצמתי ומהיר יותר מהידני. היתרון המרכזי של אקדח סיכות חשמלי הוא שהוא יכול לעבוד במשך שעות, מבלי לפשל. אקדח סיכות חשמלי פועל באמצעות כבלי חשמלי או בטריה, ובניגוד לאקדח הידני, אין לו הדק פיזי; המשתמש פשוט מצמיד את אקדח לחומר והוא מהדק באופן אוטומטי. אקדח סיכות חשמלי מאפשר לעבוד במהירות, בפשטות וביעילות מבלי להתאמץ. בגזרת החסרונות, אקדח זה הוא יקר יותר. כמו כן, יש לדעת כיצד לעבוד איתו שכן כיוון והוא יורה באופן אוטומטי, הוא מסוכן יותר מהאקדח הידני. 

אקדח סיכות פנאומטי - אקדח סיכות פנאומטי נמצא בשימוש בעיקר על ידי קבלנים המתקינים בידוד על בתים, וכן על מנת לרפד (אקדח סיכות לריפוד). אקדח סיכות פנאומטי הינו כבד ועצמתי, ודורש מעט מאוד מאמץ שכן הלחץ מופעל באמצעות האוויר. מדובר על הכלי המגוון ביותר, שיכול לבצע מספר גדול של עבודות, והוא גם העוצמתי ביותר מבין האופציות. אקדח סיכות פנאומטי ניתן להתאים באופו אישי לכל משתמש ומשתמש, שכן ניתן להתאים את לחץ האוויר לסוג העבודה ולצורך המשתמש. בגזרת החסרונות, כדאי לדעת שהאקדח הזה מתאים למשתמשים מנוסים ולאנשי מקצוע, והוא יכול להיות מסוכן מאוד בידיים לא מנוסות. כמו כן, הוא רועש יותר ויקר יותר מהסוגים האחרים.

המקדחים משתנים זה מזה בעוד כמה פרמטרים: בחלק מהמקדחים תמצאו “אף” ארוך המאפשר להחדיר את הסיכות בפינות שקועות, בעוד. חלק מהמקדחים ייעודיים למסגור תמונות. אקדחי סיכות מובדלים זה מזה גם באורך הסיכות – ישנם מקדחים המתאימים לסיכות באורך 6-10 מ"מ, כאשר אחרים יתאימו לסיכות בגודל 15-30 מ"מ. 

ככל שאקדח הסיכות שאתם בוחרים יכול להתאים ליותר גדלים וסוגים של סיכות, כך הוא נחשב מגוון יותר ויכול להתאים ליותר ויותר עבודות ומטרות הידוק. 

 

הבינו את הצורך שלכם

 

לפני שאתם רוכשים אקדח סיכות, חשוב להבין מה בעצם אתם מחפשים בקניה שלכם. צורך להידוק ריפוד הוא צורך שונה משל הידוק כבלי בידוד או חיזוק של חלקי עץ. עליכם להחליט האם אתם זקוקים לעוצמה גבוהה יותר, או דווקא לשליטה גדולה יותר. אם אתם צריכים להדק כבלים, אקדח סיכות ידני עם סיכות מעוגלות יהיה עדיף, שכן הוא מאפשר יותר שליטה. אם אתם צריכים אקדח סיכות לריפוד וזקוקים לדיוק ועדינות, עדיף ללכת על סיכות ישרות ולהשתמש באקדח סיכות ידני או באקדח סיכות חשמלי. 

 

מחפשים לקנות אקדח סיכות? אקדחי סיכות רק בבית סנטר!

 

“בית סנטר” היא חנות וירטואלית המציעה מגוון גדול של כלי עבודה נוחים לאנשי מקצוע ולחובבי עבודות “עשה זאת בעצמך”. בין הקטגוריות השונות תמצאו קטלוג שלם של אקדחי סיכות, המציע סוגים שונים – אקדח סיכות פנאומטי, אקדח סיכות חשמלי, אקדח סיכות לריפוד וכדומה. אקדחי הסיכות שאנחנו מציעים מגיעים מהיצרניות המובילות בשוק, ומגיעים בעוצמות שונות, עם פיצ’רים משתנים ובעיצובים שונים. אם אתם מעוניינים באקדח סיכות אבל לא בטוחים איזה אקדח מתאים ביותר עבור הצרכים שלכם, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ ולהציע את אקדח הסיכות המתאים ביותר לכם ולסוג העבודה שאתם מעוניינים לבצע!

כל המוצרים שמוזמנים דרך “בית סנטר” מגיעים עד אליכם במהירות, במשלוח אקספרס חינם עד הבית ואחריות של שנה על ידי היבואן הרשמי. התשלום מאובטח ואנחנו עומדים לרשותכם בכל צעד, כל שאלה וכל התייעצות! 

תוצאות: 6
בחרת לסנן לפי: אקדח סיכות
כלי עבודה לפי יצרן
Makita(1)
Bosch(1)
Maham(4)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה