פטישי חציבה

פטיש חציבה הוא כלי עבודה חשמלי  שמשמש בין היתר לחציבה בבטון, במדרכות, בקירות וכן חציבה בחומרים אחרים. הוא עושה זאת באמצעות תנועות הקשה חוזרות ונשנות, בעוצמה גבוהה. פטיש חציבה מתאים למשימות בינוי פשוטות ועבודות שיפוץ ביתיות.  

 

איך בוחרים פטישי חציבה?

ישנם פרמטרים חשובים שצריך להסתכל עליהם כששוקלים לקנות פטישי חציבה:

 

 

  • קצב הלימה – עוצמת ההלימה משמעותה כמה פעמים הולם הפטיש בדקה. ככל שהקצב מהיר יותר העבודה יכולה להתרחש במהירות גבוהה יותר. 
  • עוצמת הלימה – עוצמת ההלימה (או כוח ההלימה) נמדד ב-J (ג’וואל), ככל שהוא גבוה יותר, כך העוצמה גדולה יותר וה"מכות" עצמן חזקות יותר.  
  • הספק - יש משמעות גם להספק – הוואט. עבודה קשה שדורשת חציבה בחומרים קשים ולאורך זמן דורשת וואט גבוה יותר, בעוד עבודות ביתיות יכולות להסתפק בוואטים נמוכים. 
  • משקל – משקל הכלי משפיע מאוד, שכן ניתן למצוא פטיש חציבה במשקל של כמה עשרות ק"ג לצד פטישים במשקל של כ-7-10 ק"ג. ככל שהמשקל גדול יותר כך הכלי עוצמתי יותר, אך כך גם מאתגר יותר לעבוד אותו. 
  • בולמי זעזועים - כדאי לבדוק שפטיש החציבה מגיע עם בולם זעזועים, שכן זה יקל משמעותית על העבודה שלכם, בעיקר אם היא ממושכת, ויאפשר לכם לעבוד בצורה חלקה ובטיחותית יותר.
  • מהירות אלקטרונית – פיצ’ר זה יאפשר לכם לשלוט על עוצמת הפטיש בהתאם ללחץ שאתם מפעילים על ההדק. 

 

 

סוגים שונים של פטישי חציבה

 

ישנם סוגים שונים של פטיש חציבה, השייכות ליצרניות המובילות בשוק (מקיטה, בוש, DeWALT ועוד). הפטישים משתנים זה מזה בכל הפרמטרים הנ"ל, ואתם צריכים למצוא את זה שיתאים לכם ביותר. ניתן לחלק אותם לכמה קטגוריות:

 

 

  • פטיש חציבה וקידוח ביתיים – פטישים לחציבה וקידוח השייכים ליצרניות המובילות בשוק ומשתנים זה מזה בהספק (מ800 וואט ועד 2000 ואט), במשקלם (7-10 ק"ג), בקצב ובעוצמת הלימה ובמצבי העבודה השונים שהם מציעים. פטישים כאלו מתאימים לאנשי מקצוע ולחובבנים, ומתאימים לעבודות חציבה בבטון ואינסטלציה.
  • פטיש חציבה מקצועי לעומס גבוה – פטיש לחציבה המיועד לעומסים גבוהים במיוחד, ולכן מותאם בעיקר לאנשי מקצוע. פטישים כאלו הם בעלי יכולת פינוי של למעלה מעשרה טון ביום, כוללים ידית אחיזה בולמת זעזועים ומשקלם גבוה במיוחד.
  • פטיש חציבה לבטון ולכבישים – פטיש  של בוש בעל עוצמה גבוהה במיוחד, עם ידית בולמת זעזועים לעבודה בטוחה ונוחה. מתאים לחציבת בטון וכבישים, בעל כוח הלימה עצמתי ותפוקת הריסה גבוהה. משקלו כ-30 ק"ג. 

 

 

פטישים לחציבה אצלנו בבית סנטר!

 

אצלנו ב"בית סנטר" תמצאו מגוון גדול ומקצועי של פטישי חציבה של היצרניות המובילות, המיועדים לאנשי מקצוע וכן לחובבנים שאוהבים לעשות דברים בעצמם. המוצרים שלנו מגיעים עד אליכם במשלוח אקספרס עד הבית, ומציעים קניה מאובטחת, שירות לקוחות שיענה על כל שאלה וכן אחריות על ידי היבואן הרשמי.

תוצאות: 22
בחרת לסנן לפי: פטישי חציבה
כלי עבודה לפי יצרן
טווח מחירים
נוספו לאחרונה