מלטשות

מלטשת היא כלי עבודה שמשמש לשיוף ולליטוש של משטחים. היא מופעלת על ידי מנוע חשמלי ונייר ליטוש שמבצע את הפעולה בפועל. באתר בית סנטר ניתן למצוא סוגים שונים של מלטשות – מלטשת אקסצנטרית, רוטטת, מלטשת סרט, מלטשת ציר, מלטשת עץ – ועוד.

לכל מלטשת יש שימושים ויתרונות שונים. חלקן מתאימות יותר לשימוש ביתי וחלקן לשימוש מקצועי ותעשייתי. מלטשת אקסצנטרית מבצעת עבודה שווה ועדינה לכל שטח המשטח ומתאימה למשטחים גדולים. מלטשת סרט פחות עדינה ומבצעת עבודה אגרסיבית, עצמתית ומהירה יותר ממלטשות אחרות.

לחלק מהמלטשות שבאתר יכולת חשובה של איסוף אבק, דבר אשר מקל על העבודה ועל השימוש בהן ועוזר ליצירת סביבת עבודה נעימה ונקייה. מאפיינים נוספים שכדאי להתחשב בהם הם כמובן הספק, מהירות, משקל ופונקציות כגון ויסות מהירות אלקטרוני ומנגנון הפחתת רעידות. כדאי לברור את המלטשות השונות ולהחליט איזו מלטשת תספק לכם את התועלת הרבה ביותר.

המלטשות שלנו מגיעות מפסי היצור הטובים בעולם ושל חברות ענק כגון Einhell, Bosch, Hyundai, Makita ואחרות. טווח המחירים רחב מאוד בהתאם לרמות השימוש השונות.

כדאי להשתמש באפשרויות הסינון שבצד הדף על מנת להגיע בזריזות למוצרים שמתאימים לכם. דרך האתר תוכלו לרכוש באופן מאובטח ולקבל אחריות מטעם היבואן הרשמי. ניתן לבחור לפרוס את התשלום לעד 6 תשלומים ללא ריבית והמוצרים יגיעו עד אליכם במשלוח אקספרס עד הבית.

 

כל המלטשות שמחכות לכם בבית סנטר

 

מחפשים מלטשת עץ, בטון, קירות גבס וכדומה? בקטלוג שלנו תמצאו את כל סוגי המלטשות הפופולריות, ותוכלו לבחור את המלטשת המתאימה ביותר לצרכים הייחודיים שלכם. הנה חלק מהסוגים שתמצאו אצלנו ב"בית סנטר":

 

 

  • מלטשת אקצנטרית – מלטשת אקצנטרית היא הסוג הפופולרי ביותר, שכן היא עובדת כמעט עם כל משטח ומבצעת עבודה עדינה, שווה וטובה לכל משטח ולכל גודל של משטח. ניתן להשתמש בה גם כמלטשת עץ וגם לחומרים רבים אחרים. היא בנויה סביב גוף הצמדה עגול, והיא גם מסתובבת וגם רוטטת, ולכן מספקת עבודה שווה על כל השטח וגימור מדויק. 
  • מלטשת סרטסוג זה קיבל את שמו מהעובדה שהוא משתמש בסרט ליטוש הנע במהירות גבוהה. המלטשת הזו מבצעת עבודה אגרסיבית ופחות עדינה מהאקצנטרית, אך מאפשרת עבודה מהירה ועוצמתית באופן משמעותי יותר ממלטשות אחרות, ולכן היא אידיאלית עבור משטחים שלא צריכים להיות “מושלמים” ועדינים. ישנן מלטשות סרט קבועות המוצבות על שולחן עבודה המגיע איתן, וכן מלטשות ידניות, הניתנות לעבוד ניידת. 
  • מלטשת רוטטתמלטשת רוטטת נעה בתנועת רטיטה, והיא רוטטת כמה אלפי פעמים בדקה (כתלות בדגם). היא יודעת לבצע הן ליטושים גסים והן ליטושים עדינים ופינשים ומגיעה בצורות שונות – ריבועית או מלבנית. היא עובדת במהירות איטית-בינונית, וכן יכולה להשאיר שריטות או סימנים ולכן צריך להיזהר במהלך העבודה איתה! 
  • מלטשת נטענתמלטשות נטענות מאפשרות עבודה ללא חיבור לכבל חשמל, ולכן מאפשרות ניידות ונוחות בביצוע העבודה, וכן מספקות ביטחון רב יותר בלי הסכנה הנובעת מכבל חשמל שעלול להסתרבל. אם אתם מחפשים ניידות, כדאי לשקול את האופציה הנטענת. 
  • מלטשת בטוןמלטשות שיודעות לעבוד עם בטון ולהחליק אותו בצורה אופטימלית, חלקה ומקצועית. 
  • מלטשת פחחים, שיש ופוליש  – מלטשות שמהירות הסיבוב שלהן אידיאלית לליטוש של עבודות פחחות וכן לליטוש של עבודות שיש, ומותאמות למשטחים אלו. 
  • מלטשת גובה קירות גבסכלי לליטוש קירות גבס, עם מוט נוח לעבודה גם בגבהים. הוא מסייע להחלקת וליטוש הגבס ויצירת מראה חלק ומקצועי לקירות שלכם. 
  • מסור/מלטשתכלי היברדי העובד גם כמלשטת עץ ומשייפת עץ וגם כמסור חשמלי לחיתוך עץ וחומרים אחרים. אם אתם רוצים לקבל “2 במחיר 1”, שווה לכם לשקול את כלי העבודה הזה.

 

 

מחפשים מלטשת ביתית? נשמח לסייע לכם!

 

“בית סנטר” הוא חנות וירטואלית מובילה, המציעה מוצרים שונים וכלי עבודה במגוון קטגוריות בסגנון “עשה זאת בעצמך”. אצלנו תמצאו סוגים שונים של מלטשות לכל השימושים – בין אם בטון, משייפת עץ, קירות גבס, פוליש וכדומה – של היצרניות המובילות בעולם, המשתנות זו מזו בפיצ’רים, במאפיינים ובעוצמות. אם אתם לא בטוחים איזה מהכלים מתאים לכם מתוך המגוון הרחב בקטלוג, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולהתאים עבורכם את המלטשת המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם!

מחפשים מלטשת מקצועית כגון מלטשת עץ (משייפת עץ) או מלטשת אקסצנטרית במחירים נוחים? צפו והתרשמו ממגוון הדגמים שבעמוד!

תוצאות: 39
בחרת לסנן לפי: מלטשות
נוספו לאחרונה