מכונות שטיפה - גרניק

מכונות שטיפה הן מכונות יעילות במיוחד שמסייעות לנו בתהליכי ניקיון בבית, ברכב, בבתי עסק או בשטחי בנייה או מסחר גדולים וקשים לניקוי. ישנם כמה סוגים עיקריים של מכונות שטיפה, המשתנים זה מזה בדרך הפעולה שלהם: 

מכונת שטיפה בלחץ

מכונות שטיפה בלחץ הן מכונות הפועלות על לחץ גבוה של מים. כאשר מים יוצאים בלחץ מאוד גבוה, הניקיון הופך עוצמתי ויעיל יותר. מכונה הפועלת בלחץ מייצרת אדים עם השטיפה, וכך מסייעת לנקות, להמיס ולחטא לכלוך. עם מכונות שטיפה בלחץ אפשר לשטוף רכבים, שטחים מסחריים, משטחי בנייה ואף חלקים מסוימים מהבית (פרגולות, מרפסות, חצרות ועוד). מכונות שטיפה בלחץ מגיעות עם כבל או כמכונות ניידות ונטענות.

מקרצפת

סוג נוספת של מכונת שטיפה היא המקרצפת (או בשמה האחר סינגל-דיסק). מקרצפת, כשמה כן היא, מקרצפת שטחים שונים באמצעות שימוש במברשות וסקוצ’ים ייעודיים שניתן להרכיב עליה. היא אידיאלית לניקוי, שאיבה והברקת מרצפות שונות בגדלים גדולים, בין אם בטון, פרקט או זכוכית, וכוללת מיכל איסוף. פעמים רבות המקרצפת ניידת ופועלת על בטריות, כך שניתן לקחת אותה בקלות ממקום למקום. המקרצפת מתאימה לניקוי מרצפות בתהליכי בנייה, ניקוי חצרות, בתי מלון, עסקים ואפילו בית. 

מכונת אדים/ניקוי בקיטור

מכונת שטיפה נוספת היא מכונת ניקוי באדים. מכונה כזו מיועדת לניקוי של חללים קשים לניקוי הדורשים ניקיון יסודי ואף חיטוי – כמו למשל מטבחים תעשייתיים או שירותים. לחץ האדים הנובע ממכונת קיטור מאפשר ניקוי של כתמים קשים מאוד, המסה של לכלוך קשה וחיסול של חיידקים, כך שהמקום נותר נקי וסטרילי.  

מכשיר שוטף ומייבש

מכונת שטיפה נוספת היא מכונה המשלבת שתי פונקציות – שטיפה וייבוש. באמצעות המכשיר ניתן לשטוף רצפות במים וסבון, לשאוב את המים המלוכלכים ולייבש את הרצפה, הכל בפעולה אחת. מכשיר כזה מתאים לבית או לעסק ומייעל משמעותית את תהליך הניקיון. 

 

בבית סנטר תמצאו כלי עבודה לניקיון ומכונות שטיפה מכל הסוגים הנ"ל, של היצרניות הגדולות ביותר בתחום, ביניהן בוש ויונדאיי. כל המכונות מגיעות במשלוח אקספרס חינם תוך שבעה ימי עסקים ועם אחריות לשנה! 

תוצאות: 12
בחרת לסנן לפי: מכונות שטיפה - גרניק
כלי עבודה לפי יצרן
WORX(1)
Bosch(1)
Karcher(4)
Lavor(6)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה