מרססי צבע

מרססי צבע ואקדחי צבע משמשים אנשי מקצוע באינספור תחומים ותעשיות במשק, וגם המשתמש הפרטי יכול להיעזר בהם לצורך ביצוע שיפוצים ופעולות תחזוקה במסגרת הביתית. באמצעות אקדח צבע ומרסס צבע ניתן לבצע צביעה מהירה, מדויקת וללא טפטופים ולהשיג תוצאות באיכות גבוהה מאוד.  

באתר בית סנטר תמצאו סוגים שונים של מרססי צבע – מרסס צבע חשמלי, מרסס צבע כוס עליונה, מרסס צבע כוס תחתונה – ועוד. חלקם מתאימים יותר לסביבה הביתית וחלקם לאנשי מקצוע ולסביבה תעשייתית כמו למשל תחום הנגרות, תעשיות מתכת ותעשיית הרכב. ניתן לצבוע איתם קירות, משקופים, גדרות, רהיטים – ועוד.

המרססים ניחנים בנתוני הספק, לחץ אוויר, צריכת אוויר, נפח מיכל ומשקל שונים. בנוסף יש מרססים בעלי מאפיינים ופונקציות מיוחדות כמו למשל ידיות אחיזה ארגונומיות שמקלות על עבודה ממושכת ומערכת לוויסות לחץ אוויר. יש מרססים שמגיעים עם 2 ראשים – אחד שמתאים לריסוס צבעי מים והשני לריסוס צבעי שמן, פוליאוריתן ולכות, ומרססים שמתאימים להתזת חומרים נוספים. יש לבדוק את הנתונים והמאפיינים של כל מוצר לפני שמבצעים רכישה.

המרססים שלנו מיוצרים על ידי חברות בכירות בתחום כמו למשל Wagner, Profxene ו-Black & Decker וגם טווח המחירים רחב. למען הנוחיות שלכם ניתן להשתמש בסינון שבצד הדף.

רכישה של מרססי צבע תזכה אתכם כמובן באחריות מטעם היבואן הרשמי ומשלוח אקספרס עד הבית. תוכלו ליהנות בנוסף משירות לקוחות אישי ומקצועי מטעם צוות בית סנטר ותשלום ב-6 תשלומים ללא ריבית.

מחפשים מרסס צבע או אקדח צבע איכותיים של היצרנים המובילים במחירים משתלמים? צפו והתרשמו ממגוון הדגמים שבעמוד!

 

תוצאות: 17
בחרת לסנן לפי: מרססי צבע
כלי עבודה לפי יצרן
טווח מחירים
נוספו לאחרונה