משחזות

משחזת – כלי עבודה חשמלי בסיסי בקרב אנשי מקצוע רבים. משחזות הן כלי עבודה מגוון למדי, המסוגל לבצע פעולות מסוגים שונים, כמו בין היתר גם שיוף, חיתוך והשחזה. באמצעותן ניתן להסיר חלקי חומרים קשיחים מאוד, כמו מתכות שונות.   

באתר בית סנטר תוכלו לרכוש משחזות זוויות, משחזות שולחן ומשחזות ציר של יצרנים נבחרים בעולם, כגון Bosch, Dewalt, Makita ו-Einhell. כמיטב המסורת שלנו, מדובר בכלי עבודה עצמתיים ואיכותיים שישרתו אתכם נאמנה במשך שנים רבות, ובפרט אם תקפידו לשמור עליהם ולתחזק אותם.  

משחזות, לרבות משחזת בוש, מתאימות לכל מי שעוסק בבנייה, בנגרות ובשיפוץ, בין אם הוא איש מקצוע או הלקוח החובב. בעת השימוש במשחזות, הכרחי להשתמש גם בבגדי עבודה ובמוצרי בטיחות, כמו כפפות עבודה, נעלי עבודה כגון נעלי עבודה בלנסטון או נעלי עבודה רדבק, משקפי מגן, ולהשתמש בדיסק המתאים לעבודה שאתם מבצעים ולחומר שאיתו אתם עובדים באותה עת. אמנם המשחזות בעלות מנגנון בטיחות, אך בכל מקרה מדובר כמובן בכלי שיש לנקוט במשנה זהירות בעת העבודה איתו, ולא לקחת שום סיכון מיותר.  

לרשותכם כלי סינון בצד האתר. תוכלו לסנן את המוצרים לפי יצרן, סוג וטווח מחירים, ולאחר מכן להמשיך לברור אותם לפי פרמטרים אחרים, עד שתגיעו לכלי שעונה במדויק על כל הדרישות שלכם. טווח המחירים רחב מאוד ומתאים לרמות ותדירות שימוש שונות ולתקציבים שונים. תמיד חשוב להשקיע מחשבה ולרכוש את הכלי המתאים ביותר, כך שלא תתאכזבו חלילה מהרכישה, ותוכלו ליהנות ממנה באופן שלם. 


הכלים השונים זמינים לרכישה מהירה ומאובטחת באתר בתמורה לעד 6 תשלומים ללא ריבית + אחריות היבואן הרשמי. הם יגיעו באמצעות משלוח אקספרס עד הבית ובתוספת שירות לקוחות מעולה מטעם צוות החברה, אליו תוכלו לפנות גם בכל הקשור לייעוץ לפני רכישה.

תוצאות: 59
בחרת לסנן לפי: משחזות
כלי עבודה לפי יצרן
טווח מחירים
נוספו לאחרונה