פטישונים

הפטישון הוא אחד מכלי העבודה המקצועיים שהינם מחבריו הטובים ביותר של איש המקצוע, וגם של אינספור חובבי שיפוצים ביתיים שאוהבים לעשות את הדברים בעצמם. הוא מאפשר את מה שאין ביכולתה של מקדחה רגילה לבצע – קידוח בחומרים קשיחים במיוחד כמו למשל בטון. אם אתם מחפשים פטישון מומלץ ומקצועי הגעתם למקום הנכון.

באתר בית סנטר תוכלו למצוא פטישונים של כמה מהחברות הגדולות בעולם, כמו למשל פטישון בוש, Makita, Hyundai, Milwaukee ו-Dewalt. מדובר בפטישונים איכותיים, עוצמתיים ומהימנים שיבצעו את העבודה באופן מדויק ומהיר, ויש גם אופציות נטענות שמופעלות על ידי סוללות ליתיום ויאפשרו לכם עבודה נוחה עוד יותר.

טווח המחירים רחב מאוד וכדאי להשתמש באפשרויות הסינון שבצד העמוד. פטישון הוא כלי עבודה לשנים רבות, ולכן חשוב לשקול היטב את הרכישה שלו. מומלץ בחום לבדוק את המפרט הטכני, הנתונים, היכולות המדויקות והפונקציות של הפטישונים שבהיצע הרחב שלנו ולבחור בהתאם. פטישונים שונים פועלים בטכנולוגיה שונה, הם בעלי הספק שונה, עיצוב שונה, כושר קידוח שונה – ועוד.

חשוב במיוחד לבדוק את כושר הקידוח של הפטישון בחומרים ספציפיים שאתם נוהגים לקדוח בהם, בין אם אתם אנשי מקצוע או משתמשים פרטיים שפועלים במסגרת הביתית, כך שתצאו מסופקים ומרוצים מהרכישה שלכם.

כמו תמיד רכישה באתר בית סנטר תעניק לכם משלוח אקספרס עד הבית, חלוקה לעד 6 תשלומים ללא ריבית, שירות לקוחות מעולה ורכישה מאובטחת. ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני לקבלת הכוונה וייעוץ אישי.

מחפשים פטישון מומלץ ומקצועי? צפו והתרשמו ממגוון המוצרים בעמוד! 

תוצאות: 28
בחרת לסנן לפי: פטישונים
כלי עבודה לפי יצרן
WORX(1)
Milwaukee(6)
Makita(8)
Bosch(3)
Aeg(1)
Skil(2)
Dewalt(7)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה