ארגז כלים הוא ללא ספק מוצר חיוני עבור כל איש מקצוע העושה שימוש בכלים מגוונים, זהו פיתרון אופטימאלי לשמירה על סדר בכלים וכן לשמירה על תקינות הכלים השונים. בנוסף, בכל בית מומלץ שיהיה ארגז כלים מאובזר לפחות במוצרים הבסיסיים ביותר – כך שניתן יהיה לתת מענה למגוון המצבים השונים בהם חייבים לתקן, לחזק או להרכיב משהו.

ארגז כלים יכול להיות מוצר פשוט, קטן וקל העשוי פלסטיק ובקצה השני של הסקאלה ישנם ארגזים מקצועיים, עשויים מתכת או פלסטיק איכותי ואשר מספקים אפשרויות אחסון מגוונות במיוחד למכלול של כלים. אנשי מקצוע המשתמשים בכלים רבים ודורשים ניידות מלאה יכולים למשל להצטייד בארגז כלים כפול, הכולל עגלה נוחה לשימוש.

סוגי ארגזי כלים

ארגז כלים

לכל אחד ולכל סגנון שימוש יש ארגז כלים אידיאלי מבחינת אפשרויות אחסון, עמידות, משקל, גודל וכן הלאה. הסוגים העיקריים שניתן לבחור כאשר מחפשים ארגז כלים חדש הן:

ארגז כלים פשוט מפלסטיק: זוהי האפשרות הבסיסית ביותר, ארגזים אלו מציעים מארז פלסטיק פשוט, מגשית לכלים קטנים ואביזרים ומנגנון סגירה בסיסי. ארגז כלים כזה מגיע בגדלים קטנים מאוד ועד מוצרים גדולים המתאימים גם לאנשי מקצוע.

ארגז מתכת: ארגז כלים בעל מראה “מסורתי”, קופסת מתכת חזקה ועמידה, יש אפשרויות עם אחסון כללי ויש עם תאי אחסון ואפשרויות התאמה אישית.

ארגז כלים מתכתי הרמוניקה: זהו ארגז כלים קלאסי שהיה הבחירה הפופולארית ביותר לפני כמה עשורים ואשר עדיין מהווה אפשרות טובה כיום. ארגז מתכתי עמיד הנפתח החוצה לגישה נוחה לתאי אחסון נוספים.

מזוודות כלים: אפשרות אחסון כלים המתאימה לאנשי שירות וטכנאים למשל – מזוודת מתכת עם אפשרויות התאמה אישית של אחסון כלים ורכיבים.

ארגזים דו קומתיים: ארגז כלים בעל מנגנון פתיחה המאפשר גישה לשתי קומות אחסון לסדר וארגון.

ארגז כלים על גלגלים: למי שרוצה ניידות קלה או סוחב כלים כבדים, יש ארגז כלים עם מערכת גלגלים יעילה.

ארגז כלים מאפשר עבודה יעילה ונוחה יותר, כמו גם שמירה על הכלים. חשוב מאוד לבחור מוצר מתאים ועמיד שיוכל להיות גורם המסייע לעבודה ולא פוגע בה.