פלס

פלס ליזר

פלס לייזר הוא סוג של פלס בנאים שבו משתמשים על מנת לאזן משטחים, רכיבים וחלקים ביחס לקרקע יציבה או משטח יציב. לרוב משתמשים בו לצורך ביצוע עבודות רבות הקשורות בהתקנה, שיפוץ ובנייה. משום כך הוא יכול לשמש אנשי מקצוע רבים וגם חובבי שיפוצים במסגרת הביתית. באמצעותו ניתן לדוגמא ליישר עמדת קידוח, מסמרים, מדפים, קיר גבס, חיפוי או ריצוף – ועוד, והוא מתאים לעבודה עם כל החומרים. 

פלס לייזר שולח קרני לייזר על מנת לבדוק את האיזון והיישור של החפץ או המשטח, בין אם זה קיר, רצפה או כל חלק אחר. יתרונותיו נעוצים בכך שהוא מאפשר עבודה במרחק גדול ובדיוק רב, ובנוסף לכך, התפעול שלו נוח וקל להפליא, והוא קומפקטי מאוד ולכן נוח לאחסון ולנשיאה, כך שאין כל בעיה להשתמש בו במיקומים שונים. מדובר בשדרוג ברור וטכנולוגי לפלס הבנאים המסורתי. 

באתר בית סנטר ניתן למצוא פלסי לייזר בטווח מחירים רחב, תוצרת חברות כגון DeWALT, BOSCH, STABILA ו-KAPRO. מדובר במכשירים מתקדמים שעושים שימוש בפונקציות מתקדמות, כמו אפשרות סיבוב של 360 מעלות, הגנה מפני אבק וזעזועים, פילוס עצמי – ועוד. כל פלס בעל נתונים אחרים, כגון מרחק מדידה, רמת דיוק, משקל –וכו’, לכן כדאי לשים לב למפרט הטכני ולבצע רכישה נכונה ומתאימה, וזאת בין היתר על ידי אפשרות הסינון שבצד, שמאפשרת מיון לפי סוג, יצרן ומחיר. 


פלס לייזר זמין לרכישה מהירה ומאובטחת כעת באתר כלי העבודה בית סנטר. תיהנו בנוסף גם מאפשרות לפרוס את התשלומים לעד 6 תשלומים ללא ריבית, ממשלוח אקספרס עד הבית ללא עלות נוספת, מאחריות של היבואן הרשמי ומשירות לקוחות מעולה – לפני ואחרי הרכישה. מוזמנים לבדוק את ההיצע ולא לפספס מבצעים שהאתר שלנו מציע.

תוצאות: 10
בחרת לסנן לפי: פלס
כלי עבודה לפי יצרן
Bosch(4)
Stabila(3)
Dewalt(3)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה