מד מרחק לייזר

מד טווח לייזר הוא מכשיר שמיועד לביצוע מדידות מדויקות להפליא של מרחק, שטח, פיתגורס, נפח – ועוד. לכל מכשיר יש פונקציות שונות מבחינה זאת. מד מרחק לייזר משמש אנשי מקצוע שונים בעת עבודתם, כמו בין היתר גם מודדים, חשמלאים ואדריכלים. 

 

אופן הפעולה של מד מרחק לייזר מתבסס על שליחת קרן לייזר, שנעה כמו כל גל אלקטרומגנטי – במהירות האור. כשהמכשיר קולט את הגל המוחזר, מתבצע חישוב מהיר מאוד, שמניב את הטווח או את המרחק הדרוש למדידה. בהתבסס על אופן הפעולה הזה, המכשיר מבצע גם את שאר החישובים שהוא מסוגל לבצע. 

 

מד מרחק לייזר מהווה שכלול משמעותי על פני אמצעי מדידה אחרים. התוצאה שמד טווח לייזר מציג מדויקת מאוד ומתקבלת מיד עם שליחת הקרן, מכיוון שאנו בני האדם איננו מסוגלים להבחין בפרק זמן כה קצר. תפעול המכשיר קל, נוח ופשוט, ולא מצריך שום מאמץ. בנוסף, קרן הלייזר מסוגלת לעבור גם דרך חומרים קשיחים, עובדה אשר מוסיפה לאמינות התוצאות ולנוחות התפעול. 

 

מד טווח לייזר הוא אחד מכלי המדידה המוצעים לרכישה באתר בית סנטר, תוצרת חברות כגון Milwaukee, BOSCH ו-STABILA. טווח המחירים של מד טווח לייזר רחב ומומלץ לסנן את האפשרויות לפי יצרן ולפי מחיר, על מנת להגיע במהירות לכלי המתאים לכם ביותר, וכמובן לא לשכוח לבדוק את המפרט הטכני של המד – המכשירים נבדלים בנתונים כגון טווח מדידה, סטייה מקסימלית, מעטפת הגנה, גודל מסך, פונקציות מדידה – ועוד. 

 

הרכישה באתר מאובטחת ומהירה, תעניק לכם אחריות של היבואן הרשמי ואפשרות לפרוס את התשלום לעד 6 תשלומים ללא ריבית. תקבלו את ההזמנה במשלוח אקספרס עד הבית, ותזכו לקבל גם שירות לקוחות מעולה מטעם צוות בית סנטר, שיעזור לכם גם אם אתם מתלבטים איזה מכשיר לרכוש. 

תוצאות: 6
בחרת לסנן לפי: מד מרחק לייזר
כלי עבודה לפי יצרן
Bosch(2)
Stabila(4)
טווח מחירים
נוספו לאחרונה