סט כלי עבודה

כל מי שמציע כלי עבודה למכירה מציע גם סטים מובנים של כלים, והסיבה לכך ברורה: זוהי דרך נוחה מאוד – הן עבור הנדימנים שמתפרנסים מביצוע עבודות המחייבות מברגות, מקדחות, משחזות וכו’ והן עבור מי שבחרו בתחביב הכל כך מספק של Do It Yourself.

סטים של כלי עבודה מגיעים במגוון רחב של אפשרויות, מכאלה כלליות שלרוב מבוססות על מברגה, פטישון ומסור, ומכאלה ייעודיות – למשל לעבודות גינון, למוסכים וכו’.

בכל מקרה כשקונים סט כלי עבודה חשוב במיוחד לבחון היטב את תכולתו, ובפרט לוודא שהמחיר הנדרש עבור הסט כולו אטרקטיבי ביחס לאלטרנטיבה, רכישת כלי העבודה בנפרד.

מה כולל סט של כלי עבודה?

סט כלי עבודה הוא כאמור שם כולל למגוון רחב מאוד של אפשרויות, אבל באופן טבעי ישנו גם מכנה משותף, וכלי עבודה בסיסיים אותם ניתן למצוא בסטים רבים. בין כלי העבודה שמרכיבים סטים שונים: מברגה, מקדחה, פטישון, משחזת, מסור (וחשוב לציין כי ישנם סוגים רבים של מסורים – מסור אנכי, מסור עגול, מסור גרונג ועוד), פטיש קידוח, מפתח אימפקט ועוד.

עוד כלים, מעט פחות בסיסיים אבל גם כן שימושיים מאוד ובהחלט עשויים להעשיר כל סט של כלי עבודה: פלס לייזר, טרימר, מלטשת, כרסם וישנם גם אחרים כמובן.

איך לבחון את כדאיות סט כלי העבודה?

כשמתלבטים איזה סט כלי עבודה כדאי לקנות צריך לבחון הן את המרכיבים השונים שלו (כלומר אילו כלי עבודה הוא כולל), הן את היצרן (למשל תמיד כדאי לרכוש מוצרים של בוש, תאגיד שידוע באמינות ובחדשנות שלו) והן את הביצועים של כלי וכלי שנכללים בתוך כל סט כלים.

כך למשל מברגה נבחנת עפ"י מתח העבודה, מהירות העבודה, קוטר ההברגה המקסימלי, קיומו של מנגנון נעילה וצורת המברגה (עדיפה מברגת T). פטישון נמדד בהתאם להספק המנוע, כוח ההלימה המקסימלי ועומק הקידוח המקסימלי בכל חומר ואילו משחזת זווית נמדדת בהתאם למהירות העבודה, הספק המנוע, משקלה וכן היכולת שלה למנוע רעידות.

פרמטר נוסף לבחירה הוא התיק שבתוכו מאוחסן הסט – עד כמה הוא נוח לנשיאה וכמובן גם לשימוש (האם ניתן לשלוף בקלות וביעילות כל פריט מהתיק).

דוגמאות לסטים של כלי עבודה

דוגמה אחת לסט כלי עבודה שמתאים לכל ארגז כלים רציני הוא מקדחה 18 וולט, מברגת אימפקט 18 וולט, משחזת זווית שגם היא בעלת עוצמה של 18 וולט וכן מטען ו-2 סוללות.

סט כלים מעט גדול יותר כולל מקדחה, מסור אנכי, מפתח רטיטה, משחזת זווית ופטישון נטען, וכן מטען ו-3 סוללות.

מעוניינים לרכוש סט כלי עבודה במחיר משתלם? צפו והתרשמו ממגוון הדגמים שבעמוד.

תוצאות: 17
בחרת לסנן לפי: סט כלי עבודה
כלי עבודה לפי יצרן
טווח מחירים
נוספו לאחרונה