מברגה בוש - BOSCH

שמה של חברת בוש הולך לפניה, ובפרט בכל הקשור לכלי עבודה חשמליים לגינון, נגרות ותחזוקה. החברה הגרמנית פועלת כבר משנת 1886 וכיום מייצרת מעל ל-100 כלי עבודה חשמליים חדשים בכל שנה קלנדרית. מטה החברה ממוקם בגרמניה, אך התאגיד מיוצג באופנים שונים בכ-150 מדינות ברחבי העולם ומעסיק מאות אלפי עובדים. בין הכלים החשמליים שהחברה מייצרת ניתן למצוא בין היתר גם סוגים שונים של מברגות, מסורים, מקדחות, משחזות וכלים רבים אחרים. רכישה של מוצרי החברה מבטיחה איכות גרמנית משובחת ועמידה בסטנדרטים מחמירים שבאים לידי ביטוי באיכות הרכיבים ושיטות הייצור.

תוצאות: 15
בחרת לסנן לפי: מברגות Bosch
סוללה בערכה
טווח מחירים
הספק
701W(2)
מתח
10.8V(1)
12V(3)
18V(7)
36V(1)
נוספו לאחרונה

מברגה חשמלית מתוצרת בוש

חברת בוש מפתחת ומייצרת מברגות מסוגים שונים המיועדות לשימושים שונים, לרבות מברגה בוש חשמלית, מברגת גבס, מברגה/מקדחה, מברגה/מקדחה רוטטת, מברגת בוש מודולארית ומברגת אימפקט. מברגה בוש הינה בעלת יתרונות רבים –  ידית ארגונומית שמסייעת לאחיזה קלה ויציבה ועבודה בטוחה, מנוע עוצמתי במיוחד ותאורת לד לעבודה נוחה. משקל המברגות השונות משתנה מאחת לשנייה אך מדובר בכל מקרה במשקל קל לצורך תפעול נוח ונשיאה קלה. מברגות בוש ניחנות בטווח מהירות רחב ומומנט גבוה. המברגות שמשמשות גם כמקדחות הינן בעלות כושר קדיחה חזק והמקדחות הרוטטות בעלות קצב רטיטות גבוה.

 

סוגי מברגות

החברה עמלה כל העת על פיתוח של מברגות חשמליות מסוגים שונים.מברגות בוש נבדלות האחת מהשנייה בפונקציות ובנתונים שלהן ומשמשות לביצוע עבודות בדרגות קושי שונות. הדגמים הרבים מאפשרים מתן פתרונות לאתגרים נקודתיים שונים שבהם ניתן להיתקל במהלך העבודה השוטפת.

  • מברגה/מקדחה תוצרת בוש – מברגת בוש הפועלת בעוצמה של 12V, בעלת 2 הילוכי מהירות של 0-430 ו-0-1,650 סל"ד, מומנט מרבי של 20 ניוטון-מטר, קוטר קידוח של 6 מ"מ במתכת ו-20 מ"מ בעץ ומשקל נוצה של 1.1 ק"ג.
  • מברגת אימפקט תוצרת בוש – מברגת בוש הפועלת בעוצמה של 18V, בעלת טווח מהירות של 0-2,600 סל"ד, מומנט של 130 ניוטון-מטר ומשקל קל של 1.25 ק"ג.
  • מברגה/מקדחה רוטטת תוצרת בוש – מברגת בוש הפועלת בעוצמה של 18V, בעלת 2 הילוכי מהירות של 0-400 ו-0-1,350 סל"ד, מומנט מרבי של 38 ניוטון-מטר, קצב של 20,250 רטיטות לדקה, קוטר קידוח של 30 מ"מ בעץ, 10 מ"מ במתכת ו-10 מ"מ באבן ומשקל של 1.3 ק"ג.
  • מברגת גבס תוצרת בוש – מברגת בוש הפועלת בעוצמה של 18V, בעלת מהירות של 0-3,000 סל"ד, מומנט של 11 ניוטון-מטר ומשקל קל מאוד של 0.9 ק"ג.

מברגות בוש באתר בית סנטר

באתר שלנו תמצאו דגמים שונים לרכישה. מומלץ לבדוק היטב את הנתונים ולבחור את הדגם המתאים ביותר עבורם. ניתן להוסיף לכל רכישה של מברגה בוש גם סט של ביטים תוצרת החברה. הרכישה המאובטחת תגיע במשלוח אקספרס ללא תוספת עלות ותזכה אתכם כמובן באחריות ושירות לקוחות משובח. המברגות ניתנות לרכישה כגוף בלבד או בתוספת מטען, סוללות ליתיום ומזוודה. מברגה בוש תשמש אתכם לזמן רב ותהפוך כל עבודה למלאכה ואמנות של ממש.

מחפשים במברגת בוש מקצועיות במחירים משתלמים? צפו והתרשמו ממגוון מברגות בוש שבעמוד!